2010年5月19日星期三

大日子商戶評價 - 鮮花球 @ 太子花墟鮮花軒

 
 

青/粉桔梗, 水粉玫瑰, 風信子with 襟花 & 頭花
@ $580

當日膽粗粗在拿住 d 相去花墟比人報價, 結果個 range 好大, 由 $5xx -8xx 都有。

結果點解簡尼間? 因為當日好熱, 而且佢價錢合理 @ $580 - 花球, 襟花, 頭花, 仲對花幾有研究。
因為我本先想用繡球, 但佢話夏天用繡球好快殘就建議我用風信子啦 ~

就係o甘, 在大婚一個月前訂左!

當然, 發生在我身上o既事永遠唔會o甘順利!

(1) 我唔見左張單, 於是打唔到電話去 re-confirm
(2) 早一晚 8pm 去取花時, 發現張單寫錯日子, 所以無花球可以比我

公道d講, 張單寫錯日子是佢問題, 不過我收單唔睇, 又唔見單無得打電話問都是我的問題!

好彩佢話即時扎比我, 叫我去食飯先, 30mins 後再回來取。
dinner 完回來佢已經扎左一半, 當時花墟已經關曬, 佢好明顯係為我而 OT (我仲偷聽到佢本第約左人唱 K 架)

個花球佢好好好用心O甘札, 唔會因為趕佢唱K而求其整比我!
當完成時我真係好開心! 因為真係好靚~ (當時 9pm)
佢仲差 D 唔記得收我尾數, 不過我好老實比番佢, HAHA ~

佢執左 d 頭花比我, 我叫佢再送多 2朵比我佢好爽快, 無托手跟! very nice ~

如果我在 D 大店 (eg: 繽紛訂就死硬啦, 因為扎花球一定唔係店面 d 大嬸XD)

間野好易搵, 繽紛向花墟方面一直行, 轉角位細細果間 ~
如果大家去可以話係 "累佢開 OT 的陳小姐" 介紹 XD

佢叫阿 Yan, 係張敬軒 fans 來的 XD

DETAILS: http://wedding.100fun.com/company?comid=8752


1 則留言:

  1. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

    回覆刪除