2010年6月8日星期二

大日子商戶評價 - 伴娘裙 @ 百利東方儷人 & 自家買披肩

想當日伴娘忘了帶鞋去 final fit, 結果件裙剛好掂地, 果日早上仲要落過雨, 搞到有 d 狼狽 ~
所以各位一定要提著長裙的伴娘同姐妹帶鞋去 final fitting ar ~

不過件裙真係好靚 ~
我個伴娘都好靚 ~ hee ~

同起初有一件貼身款佢都著得好靚, 不過佢擔心唔方便做野, 同擔心如果好貼身的 style 如果 fitting一唔 arm 就要大改 (而我地又時間無多)

佢就好貼心o甘簡左尼件安全 style ~ 當日佢真係著得好靚呀 ~ >333<

好愛我的伴娘 ~

披肩是在聯合買的 $20/pc, 其實是圍巾來的, 因為 d 衫沒有包披肩, 而我又唔想用紗披肩o甘娘, 結果出來效果好好, 好歸一 ~
而且佢地仲話好夠暖, 在酒樓都唔洗加外套 ~ yeah ~

 靚 ~ 個 color matching 都唔錯 ~ <-- 讚自己 ~


 太長好狼狽, 辛苦你 ~ >333<

details: http://hk.myblog.yahoo.com/orange-1125/article?mid=2624


2 則留言:

  1. 我已經買了,謝謝介紹

    回覆刪除
  2. 想請問呢條圍巾喺聯合邊間買GA??
    真係好GOOD啊!!! 
    [版主回覆11/07/2010 12:53:00]好似是 2 樓, 是 D中間位買圍巾的 SHOP, 佢本來是圍巾來, 不過因為夠大可以當 披肩用 ~ ^^

    回覆刪除