2010年6月30日星期三

大日子商戶評價 - 證婚律師張翼雄律師

有睇開我 BLOG 的 BLOG 友就知道, 我本來是打算去註冊署, 不過因為搞錯預約時間而迫不得已地找證婚律師 ...

其實當天我真是好緊張! 因為張律師之前有單証婚是在 MK 8:15PM (而我是 TST 8:45PM)
我好怕佢會遲到, 所以我當日成日好似思覺失調o甘係o甘問人: 幾點呀?  律師來左未呀?

結果, 張律師唔單止無遲, 仲早左來!
我見到佢o既時候佢已經同我 d MC 夾好曬野!

佢出場前比左張幾靚的宣誓卡我同我老公睇, 仲同我地講左好多野!
不過我當時3魂都唔見左7魄, 我真係唔記得佢講左 d 咩 XD
總之出到去, 跟佢指示就無死 ~

 好好笑容, 有 d 似詹端文? *0*

張靚靚宣誓卡, 就o甘睇無咩特別!


但在攝影師阿 Jan 的鏡頭下 ... 嘩! 好靚! (平日我見人地果 d 是普通黑白色, 張律師尼張影出來好靚呀!!!)
而且張律師仲有羽毛筆 (有閃石同 bow 仔, 好靚架!), 介子枕, 總之 arm 曬我地尼 d 懶人 ~




最堅係佢係用鋼印架 ~
所以個印放一世都唔會"化" ~ (尼點我是睇其他 blog 先有留意)

而且張律師都好識搞下氣氛, 我唔記得果日佢講左 d 咩, 不過我聽到在場 d 人有笑 XD
同佢又唔會好趕要我地快 d ~ 仲好好o甘等我地拋埋花球 (after 合x 交杯) 先離開 ~
最搞笑係, 當日是我的伴娘接到花球, 張律師即時比左成疊 (係成疊) 卡片比佢, 笑 c 我 XD

連化妝c姐姐都要左張卡片話張律師好好o甘話 ~ yeah ~

http://www.jackiecheung.com.hk/


沒有留言:

發佈留言