2010年7月4日星期日

大日子商戶評價 - 租衫 @ d'amour in TST

當初決定 join 尼間, 完全是因為尼件婚紗。

(1) 婚紗
因為我本來就是喜歡 simple d 的 style, 尼件簡直令我一見鐘情, 中途已完全沒有試過同睇過其他了 ~



 




(2) 紅色敬酒
這件紅色的敬酒也是中途沒有轉過, 現場我好 like 尼個造型, 不過睇相覺得有 d 大隻 =_=|||






(3) 席前
當日比較多人讚竟然係尼件?
不過長輩覺得太深色, 同影相出來好似幾普通, 而且見其他 blog 友好似在第 d 地方租左件一樣我 ... (我有理由相信我是租貴左)




(4) 送客
我最唔鐘意o既一件, 是 final 時才轉的, 點知影相出來好靚!!
真是意想不到, 我冒住同 back drop 一樣色的危險, 照租左淺紫色, 好彩出來效果又幾好 ~ hee hee ~

 





尼件是最後沒簡的, 因為見到在 3v 有件好似 =_=




由租衫到還衫都好順利, 不過在 final fit 果日我試多左幾件衫 (只是5,6 件左右)
sales 姐姐有 dd 黑面, 我個伴娘有 d 唔高興, 覺得佢o甘o既態度唔太好。

但我就只好同自己講, 我 $ 已經比曬, 佢只是黑面而沒有唔比我試同轉已經好好了 @_@
而果日因為佢仔仔發燒佢個人先燥底, 所以我都大方無放在心上 XD
同整體而言都是 good 的, 還衫也只是睇一睇!

如果問我推唔推介, 我都是很推介的 ~ ^0^ (如果你也是喜歡簡單一點的 DESIGN)

Information

店舖:d'amour
電話:2375 8181
營業時間:Mon-Sun 2:30pm to 9:00pm
網址:
http://www.damour.com.hk/

沒有留言:

發佈留言