2011年2月28日星期一

10蚊店 - 大創化妝修正筆

經過 $10 店, 買了這支大創化妝修正筆 ...
結果是 ... 我很懷疑成份是什麼, 成支臘o甘都算, 用完之後仲 "立痴痴"
個感覺很可怕
 


但其實又唔係唔 work, 但"立痴痴" o甘 ...
我亦勇敢地用在眼下 ... 結果我覺得有 d "那" 眼 (定唔知心理作用啦 ...) 



 













使用前






使用後 (除左睫毛液, 其他化妝品都淡色左)





使用後用紙巾搽去面果層就 ok 了 ~

結論: 我不敢再用於眼下, 不過有時在街會有些黑色的灰塵黏在面上, 用紙巾搽會變成黑線, 我試過用這支少少的點走面上的灰塵是 ok 的 ~

但 ... 有人知這支東西的成份是什麼巳嗎?


沒有留言:

發佈留言