2011年2月21日星期一

決戰! 史上最強士多啤梨鼻! Bio-Essence 一步驟 零黑頭!

 挑戰者 x 2
(1) 柑柑
(2) 柑柑's 老公 - Mr. 柑

其實參加尼次活動, 主要是為了挽救 Mr. 柑個鼻而展開終極一戰!
柑柑敢講! 佢個鼻, 認左第 2, 無人敢認第一架啦!
佢所使用過的去黑頭產品更多不勝數!


 










包裝上的圖 ... 嗯 ... 就覺得是同一個鼻子 photoshop 出來的 ... 誠意不夠呀 ... haha ~
其實一看包裝, 我第一個反應是 ... 唔通係祖國的 product? 之後再研究, 原來是新加坡的 ...
但包裝是其次, 實力最重要, 我地就一齊睇下究竟 Bio-Essence 又幫唔幫到 Mr. 柑~






透明狀的 GEL






使用方法是用乾手在乾的易生黑頭的位置上打圈, 直到有小粒粒出現就沖水, 再用自己的洗面膏清洗 ~
小粒粒出現 law ~ (尼位人兄真係 ... 古靈精怪, 笑到我對唔到焦 law
)

去相:
Mr. 柑之鼻 : 無講上看, 下看, 左看, 右看都是一個無可挑剔的士多啤梨鼻! 多麼的完美啊 ~







第一天 : Mr. 柑的效果並不明顯, 唔通真係無救了?

第二天 : Mr. 柑抱著壯士斷臂的決心說: 我要成面用!!! (是不是好左 d?)
第三天 : Mr. 柑都是成面用, 好似有 d 效果 wor!
不過鑑於有別於黑頭貼, 沒有"拔"出來的震撼, 所以Mr. 柑一直說唔覺得有咩功效, 不過睇番相又好似 ok wor ~

撞鬼啦, 我一路幫佢影, 我就一路笑, 搞到 d 相張張都震曬! (影左幾十張先有尼幾張無震)
Mr. 柑: 大佬, 你影夠未 ...
柑: o甘你就唔好引我笑啦!!!

Mr. 柑: 冤枉呀! 我都無引你笑!
柑: 痴線架! 點解你個樣生得o甘搞笑架!
Mr. 柑: ... ...


柑之鼻: 其實毛孔都大, 黑頭亦唔少, 但因為老公珠玉在前, 亦顯得微不足道了 ~







好像是有差吧? 繼續努力! (看著自己的鼻子真是夠嘔心
)

在 Mr. 柑連續使用一星期後, 佢主動同我講話覺得毛孔細左, 皮膚滑左!
仲叫我摸下, 一摸佢個鼻真係滑過塊面 wor!
結果佢當然沾沾自喜啦! 不過, Mr. 柑是超油性皮膚 ~

而對柑柑來說, 效果也不太明顯, 但看回照片的確是有差別的 ~
但因為我的皮膚比較敏感, 所以沒有像Mr. 柑一樣天天使用, 只會一星期使用一次, 所以也許要再過1,2 個月才可以看到明顯的成效 ~


看到有些 sis 話會脫皮, 幸運地我跟Mr. 柑也沒有這個情況 ~ (好彩)
而且尼支野更加成為左 Mr. 柑的控油好幫手
(當事人講架) ~

沒有留言:

發佈留言