2011年2月6日星期日

下篇 - 原來 sasa 隻甲油揸出黎真係好靚 (試耐 KEEP 及易卸度)


我於大年初一搽上甲油: (沒用 top coat)



 

 
到初3下午還 keep 得好好 ~ (3天)

 




 
到初 4 下午, 近邊的位置也只有少許掉色 (用了 4 天其實也可接受)
** 但我要說是我這幾天偷懶無咩做過家務, 只是洗過衫同曬過衫 ... 所以可能 keep 得耐 dd ~


試試易卸度:

用洗甲水按 10秒後:




用洗甲水按 10秒後, 90% 卸了 ~ 非常好卸 ~

而我用的甲水只是 $8/支的便宜貨:





所以呢 ... 我又買了 2 個新色 law ~ hee heeee ~





沒有留言:

發佈留言