2011年3月7日星期一

Canmake化妝班 ♥ 學習平日也能使用的 Smoky eyes !


收到 Canmake 卡文o既電話, 原來我抽中了32日舉辦的煙燻眼妝化妝班!
我即時開心左成日
!

有看柑柑 blog sis 都知道, 柑柑一向是淡妝支持者, 唔好話 smoky eyes, 平日連眼線我都唔畫 (亦可以話懶得畫
)
上課前也有擔心, smoky eyes 我究竟 carry 得起嗎
?
不過在完成課堂後, 我第一下真係覺得自己對眼 sharp 左好多! 而且靚左 (你話我自戀都好
)
先看一下前後對比差別極大
!
 





旺角Canmake 化妝教o既地點就在家樂旁邊, 非常方便。
內裡以桃紅為主色, 貨品 display 應有盡有! 地方寬敞, 睇得舒服, 買得開心 ~
當天我 7:15pm 左右到達, 原來好多 sis 已經到左仲影緊相 tim!




間房有十五個位, 光線充足, 仲大大塊鏡, 而且仲有小 locker tim! (因為我唔記得影課室張相, 所以借左 Canmake facebook 張相一用 ~)每人有一份私家工具, 夠曬衛生 ~ 而且仲好貼心o甘為我地準備左餅乾同杞子菊花茶 (明目?)

















又影又試o, 好快就到上堂時間 ~ 導師係星級化妝師Elly Wong, 好似有 d cool, 其實好 nice !


先介紹一下是次的主要工具
:





(1) Eyelash curler

捲曲眉毛夾 $66
(2)
眼線筆
Nuance Liner $46
(3) Prefect Brown Eyes #01 $90
(4) 眼線筆
Eyeliner Pencil $54
(5) 完美亮睛眼線液
Perfect Black Liner $64
(6) 眼線筆
Nuance Liner $46
(7) 魅惑炫目四色眼影盒
Four Shiny Eyes #04 $90
(8) GOKUBUTO Mascara $72
(9) GOKUNOBI Mascara $76

在上好底妝及遮瑕後可能開始化眼睛了
~
(1)
想不到吧? 原來化 smoky eyes 是要先夾睫毛, 因為怕化好妝再夾會整化個靚妝 ~ (pink 色好靚
)
原來夾睫毛都有祕技 ~ 拉起眼皮中間位, 成抽睫毛就會乖乖飛起比你任夾 ~ (唔明? 睇下圖啦
~)




(2) 用眼線筆畫上眼線 (不妨下手狠一點, 因為之後會 brand 番開架)
(3)
Prefect Brown Eyes #01 最淺色作 eyes base 打底再繼續由深而淺由眼皮起向上一層層地在眼上加上層次及自然地brand (記得是由深而淺), 而且同時可用手指上留底的淺啡色 e/s 打埋少少鼻影 ~ (少少好啦 ~ 除非你想扮少林足球個趙微

)





(4)

畫下眼線 (整個下眼線位也要畫啊!), 之後可再用 e/s brand 番開少少 ~
(5)
畫內眼線 (尼個我真係好驚), 不過估唔到用支 eyeliner 都幾易上色,畫完之後對眼真係大左好多好多 … (可用手指尖拉出角位), 然後不夠色的地方可再補一補 ~ (包括眼線或眼影
)



(6)
用白色眼線筆於眼頭加上白色 ( part 好重要, 會大大增加乾淨感
)
(7)
e/s Four Shiny Eyes 04的珠光色於眼珠上加 highlight (眼骨位也要打少許
highlight)





(8, 9)

最後就是用mascara ~ 先用濃密 (塗於睫毛下方), 再用增長(塗於睫毛上方)~
記得記得, 唔好心急, 一層乾左先好再上另一層呀
~





(10)

之後就可上眉粉同眉 gel lu ~日本現在流行的眉色是啡色, 無論你o既頭髮係紅, 係黑, 都是襯啡色的眉毛架~



(11)

打斜掃胭脂會比較型格, o甘咩位先正確呢? (睇下 model 姐姐o既示範), 嘟起咀咀, 特起o既位置就係啦 ~
(12) lip gloss
強調中間位置, 其他位置輕輕帶過就 ok
~






其他要點:
(a)
大家遮瑕時, 除了平日必會遮的眼下, 鼻翼, 咀角, 同紅印之外, 好多人都會 miss 左眼尾同鬢角位, 大家要留意啦 ~ (最好用無名指)

(b) 無論用掃還是用樸, 要用 按壓的方式取粉, 如果取多左可以在鏡位拍一拍, d 粉可平均地上面





 

(c) 因為 smoky eyes 的重點是在眼度, 所以胭脂同咀咀都是不用太濃, 淡淡的帶過就 ok ~

大家可以睇下左右面的對比 ~ 唔洗講都知邊一面係化左妝啦
~




放大:





當我化完之後, Elly 一睇說話 : 唔得 wor! 唔夠重手!
(
左是自己, 右是Elly ) 果然相差甚遠





再化過 ~ 終於成功啦 ~~
大家覺得點呢? Hee hee ~ 即時電力大增
!!!





其實我中間略過左好多 BA 姐姐幫忙的情節, 因為柑柑手忙腳亂, 又唔記得步驟又用錯工具, 好彩佢地唔介意我問題多多, 都好耐心o甘教我同幫我, 謝謝你地 ~ (還好是我影左好多相, 令我重拾唔少記憶)

謝謝 Canmake, 謝謝卡文, 謝謝 Elly, 謝謝 Canmake 的各位
~

再分享一下小插曲:

有柑柑o既地方就總有尼 d 瘀事發生
(1)
用左眉筆畫眼線 好彩 BA 姐姐眼明手快地阻止了我
(2)
明明知道有 locker 又忘記左, 想將個袋放地下, 又係BA 姐姐眼明手快地阻止了我, 叫我放在 locker, 不用弄髒
(3)
回家後發現個咀有好多啡色眼影, 之後我覺得好奇怪, 搞咩事成咀眼影, 我諗諗下先知應該係 Oreo 餅碎 因為我回家途中一路行一路食, 而我亦終於明白, 在巴士坐我旁邊位小姐一路笑咩, 應該係笑緊我個Oreo

然後是禮物 ()!!! Yeahhh ~ 好開心呀 ~ 以及柑柑的Canmake 小家庭() ~ 當然柑柑會繼續增持 ~





(
因為佢 d 眼線筆嚴重地燒到我 好順好好畫, 所以好想好想要, 仲有盒Prefect Brown Eyes 同濃密睫毛液我都好想要 仲有個 pink 色睫毛夾 仲有 d 指甲油同 treatment oil  …) 以下 items 極想入手, 柑柑都同大家推介一下
~

另外柑柑想分享下, 我條眉都係用Canmake o既眉粉, 由早上到晚上都無補過但仲 keep 得好好同好自然 ~ (甚至化完 smoky eyes 之後個眉型仲 keep ), 值得推介 ~~ (因為柑柑本身是無眉道人)
其實眉 gel 我也有啦, 不過當天早上太趕時間所以無用到


抽唔中的朋友都唔好太失望, 相信卡文好快會再為大家爭取再開化妝班, 又或者留意Canmake o facebook:
不過因為好快 full, 如果睇 arm 時間要快 d 打去 book
~










http://www.facebook.com/home.php?ref=home#!/pages/CANMAKE/215208585371?sk=info
http://WWW.HKCANMAKE.COM
http://WWW.CANMAKE.COM


其實照片真是好多, 不過為左方便大家睇, 都盡量多張執成一張 ~
用左好多時間同心機執圖打字同搜集資料架, 大家要留言比 d 意見呀
~~

** 當天很高興可以跟識左好耐的 melody 第一次見面 ~ 又識了很漂亮的 kiko & 主動跟我說話的扒扒 ~

沒有留言:

發佈留言