2011年4月9日星期六

請把眉毛還給我 ... 好嗎? T_T

有時睇 blog 見 d sis 話討厭自己對眉太粗我就真係好想講 : 你地生在福中不知福啦!
你地多可以修, 我無就無架啦 wor ~~
= 好厚頭髮o既人o係一個地中海面前話自己頭髮好厚, 好煩, 你地話幾殘忍!!!

不過未見過我素顏o既 sis 又覺得我對眉幾正常, 緊係啦, 我畫左架 ma!

而我o既救星就係佢, CANMAKE o既眉粉:



講真, 我畫眉畫左超過 10年, 用過好多牌子o既眉筆同眉粉 (平又有, 貴又有), 但真係覺得最好用o既都係佢。
不是試用品, 我自己買架 ~

顏色同效果都幾自然 ~ 同可以 keep 到成日不用補 ~
起初我見有 d 閃閃地都打算打退堂鼓, 後來 BA 姐姐用身家性命財產擔保上眉後絕不會閃 (可能我有 dd 誇張)



看一下前後對比 ... 再畫埋對眼仔, 終於覺得自己似番個人了 ...


不過我依然懶得畫眼線同用睫毛液 ...

不過 ... 我 d 眉型日日都畫得唔一樣 ~ haha ~好搞笑~

我 d 朋友成日同我講笑, 因為生完 BB 會幫媽媽同 BB 合照, 如果到時姑娘比遞個 BB 比我, 我可能會話 : 比眉粉我先 ...

(不過尼個都係幻想, 柑柑都係想自由多一陣先 ~hee hee ~)

再送上今天的咀咀 ~ 我很喜歡這個唇彩啊 ~~




然後去換了, 聲稱可以用 7 天的清透美白防曬保護



o下 ... 尼 2 包 ... o甘就可以用 7日? 好細包 ja wor ...




好彩是順路去開 ... 急不及待開左一包試 ...
d 味 ... 好似太陽油 ... 有 dd 難接受 ...


1 則留言:

  1. 我條眉係生得唔靚...仲好淺色同少.....我都好想多d眉毛呢

    回覆刪除