2011年5月21日星期六

CLINIQUE ♥ Foundation Workshop


今天去了ELEMENTS x CLINIQUE  she.com 的 Foundation Workshop ~

 

不過 BA 姐姐說不太方便拍照, 我就只好在網上和 facebook 上找照片 ~

ELEMENTS 的 CLINIQUE 超大超光猛, 而且個位置勁易搵, 地鐵一上就係啦 ~
以下照片是借用 CLINIQUE  facebook 的照片 ~







想不到這次的 workshop 是 1對1的 workshop ~

而為我講解的是漂亮的 BA 姐姐 Yan (中間)






Yan 先幫我做一個簡單的分析及問一下我的喜好:
圈好後就為我試用粉底了!


















本來我沒有上濕粉的習慣, 但 yan 話我知如果好似我o甘 t 位毛孔較大, 就可以只在 t 字位上濕粉, 個妝就可以持久好多!!

試好曬之後我表示都唔打算買野, yan 都完全沒有黑面, 雖然我完全唔打算買野, 但我想試埋新出個礦物粉!




佢即時幫我當碎粉o甘上面, 其實一開始覺得有 d 乾, 不過過左陣之後就好 d 了 ~
然後就是禮物了 ~ hee hee ~

好美的胭脂!
7 day 那個是 yan 看不過我成面角質而比個 sample 我回家試試 ~
這個是可以天天用的溫和去角質, 好心急, 明天一早要試試 ~ (因為是早上化妝前用的)







最後 yan 說 : 你試了 7 day 那個好用, 可以去任何一家CLINIQUE配番, 而且你好快可以睇到用左之後o既分別~
真係好到呢 ... 我終於明白點解大家都話CLINIQUE d BA 好啦, 原來真係好好 ~


o甘去到 ELEMENTS 當然要去 zara 同 h&m 打個轉啦!
今次 zara kid d 衫就麻麻啦, 因為真是太 kids' style 了 ~


不過也有一件令我很心儀!!! (成人的)
美嗎?
佢未上身時好似正方形, 上左身一拉左腰條繩就即時出番成個型 ~






d 繡花好靚!!!






裙腳都好美!









但最後我都沒有帶佢番屋企!
因為 s 碼對我都太大件了 ... 而且很貴 (@$599)

如果有機會做 sales 而佢仲存在我可能先會買佢番屋企 ...


沒有留言:

發佈留言