2011年7月14日星期四

♥ Bourjois ♥ 排毒美肌磨砂沐浴乳 & 柑橘抗菌止汗劑


對柑柑來說, 今次的試用別具意義 ~

因為 ... 柑柑同柑橘係好朋友 (唔好打面)

好啦, 講完笑入番正題 (無人覺得好笑 law), 今次試用的是以下 2 件 ~


♥ Bourjois排毒美肌磨砂沐浴乳($78/250ml)
♥ Bourjois柑橘抗菌止汗劑($68/200ml)



包裝好美, 不過有點美中不足的是沒有中文的說明 ~ 但大家亦可以同 BA 姐姐查詢 ~
made in france 的啊 ~




Bourjois排毒美肌磨砂沐浴乳

成份 :
葡萄微籽 - 去除老化角質之餘, 更能排毒抗氧及清潔毛孔
檸檬果肉 - 含豐富維他命C, 有助傷口復元及修補細胞, 更能美白及淡化暗瘡印功效

不含防腐劑成份,通過皮膚學測試。


倒出來是淡黃色的, 仲有 d葡萄微籽~ 個香味都幾香架, 不過淡淡地又唔會太假 ~





上手 ~




加水, 佢唔會起好多泡泡的 ~





所以我都會用這個 ~
自己也可以擦到背背的 ~ (在 $10 店購入)





用上這個就可以起到好多泡泡了 ~




用後感:

尼個 Bourjois排毒美肌磨砂沐浴乳 d 粒子非常幼細, 同我一般用開的比較真是幼細好多 ~
而且美白效果非常明顯!
用完即時覺得白左, 滑左 ~



同因為我腋下現在在做彩光, d 姐姐成日叫我腋下要做多 d 磨砂~
所以我天天都會用在腋下, 隔日就用在背脊, 手腳同其他位置就一星期用2次左右 ~
效果真係唔錯, 我會 keep 住用 ~

Bourjois柑橘抗菌止汗劑
成份:
柑橘精華 - 有效保持肌膚一整天清爽感受
抗菌配方 - 有效預防細菌滋生, 有效持續24小時止汗防臭





有 d 慶幸就是我沒有體味 ~
不過腋下位置出汗都會令人幾尷尬 (因為會腋下位置整濕左都幾肉酸)
所以我都會用止汗劑 ~

噴咀位置 ~ 只要搖幾下, 就可以噴出來 ~


用後感:
Bourjois柑橘抗菌止汗劑個香味我非常中意 ~
因為是有別於市面上成日見的花香味, 是非常清新o既柑橘味 ~
用左之後連香水都唔洗用!!
不過因為我本身唔算好大汗, 用尼個都可以 keep 到成日幾清爽 ~ (香味都 keep 到)

謝謝 the ztyle.com 提供是次試用 ~~

1 則留言:

  1. 我想問..你係邊度買到?
    [版主回覆07/17/2011 16:00:00]Bourjois專櫃呀 ~

    回覆刪除