2011年8月7日星期日

潤膚同時阻擋紫外線, 沖涼同時美白 ♥ 強生美肌 Johnson’s 「淨白透肌系列」♥

續上次o既「強生美肌海洋活氧系列」

今次柑柑為大家帶黎潤膚同時阻擋紫外線, 沖涼同時美白o既系列!

♥ 強生美肌 Johnson’s 「淨白透肌系列」♥
 




淨白透肌潤膚露SPF8 @ $42.9 (400ml) - 美白同時阻擋紫外線
含專業柔細抗光科技,有效全面阻隔UVA / UVB,防止肌膚變黑。其活性維他命C更有助促進淡化及均勻膚色,重現亮白光采。滋養牛奶蛋白能為肌膚有效提供水漾滋養,讓身體添上潤澤柔滑,而且配方輕爽又迅速吸收不油膩,持續保持肌膚淨白。



咦 ... 尼度係 ... 咪就係我公司 law! 因為我已經將佢放左o係公司用啦 ~





白色的包裝 ~




後面有中文簡介 ~






一如以往的 cream 狀 ~



但如果同「強生美肌海洋活氧系列」比較就"傑"身好多 ~




好滋潤!





但好快吸收 ~

完全唔會"笠", 而且仲好香!
因為我習慣o係公司一得閒就搽 lotion, 所以成個 dept 都比我搞到好香 ~
洗完手時一搽, 手仔即時唔乾, 除左手掌, 我亦會搽埋手臂位置 (甚至腳


依家有尼支有 SPF8 的 lotion 頂住先 ~ 太好啦 ~
得閒就搽, 又滑又白又香又防曬! like!





睇下! 佢已經同我 d 文具做左好朋友啦 ~


淨白透肌沐浴乳 @ $34.9 (750ml) - 美白滋潤 煥發光滑細緻
蘊含柔膚微粒,於沐浴時觸動妳身體的每吋肌膚,輕柔帶走老化角質及死皮,為妳剔除暗啞;再配合滋養牛奶蛋白,為肌膚補充水份,重現水潤白滑美肌。

也是白色的包裝 ~







同樣也有中文的說明 ~










按出來是這樣 ~ 香香的 ~






入面有微細o既粒粒 ~ 可以去角質同死皮! 真係非常微細架 ~ 所以唔會 "鞋"







不會起太多泡 ~






用完即時覺得滑左好多 ~
仲要完全唔會乾, 正!
味道如果同 lotion 比就無o甘香啦 ~
不過都有少少香味 ~

** 因為產品內含柔膚微粒, 所以用前要搖勻呀 ~

售賣點 萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、卓悅、莎莎、華潤萬家及各大藥房均有代售


沒有留言:

發佈留言