2011年8月15日星期一

太陽 ♥ 汗水 ♥ 青春 ♥ Neutrogena x RICOH 驚喜快拍抗曬 Summer Fun!

呃 ... 我尼個題目好似有 d out ...
 

但請大家務必繼續看一下 ~ haha ~

o係上星期 6, 柑柑 join 左一個非常好玩o既活動 ~ 就係 Neutrogena x RICOH 驚喜快拍抗曬 Summer Fun!
我約左一向好傾o既 kiko, 仲有好可愛o既 yoyo 同行 ~ (我地仲一齊迷失於香港仔 ...)

(感謝 Amazing Grace, Kiko LiLisa 借出部份照片 ~ thank you so much!)






大家也乖乖穿上橫間 / 水手風的衣服 ~




當天天氣真是 100 個好, 太陽伯伯真係好熱情!
出發! GOGOGO!





我地 3 點開船, 去左一個叫 MIDDLE ISLAND 的神祕 (?) 島嶼!


去到之後, 大家都戴上一條測試 UV 的手帶 ~ (我同水魚戴到皺曬眉O既 ~ HAHA!)





如果手帶顯示是深紫色就代表唔夠防曬, 要補搽啦!



而等待我地o既除左燦爛o既陽光, 超高指數o既紫外線之外仲有 ... 美味o既食物 ~





同是日o既主角 ~
無限量提供比大家試用o既 Neutrogena  防曬系列!





我同 kiko 同 yoyo 一齊試用左幾款不用的防曬同大家 share 一下 ~






 ♥ 輕透無感防曬噴霧 SPF70 PA+++ (另有 SPF30++)
尼支絕對係場中最受歡迎的 product!


噴上身, 涼涼的, 超舒服! 一 D 都唔笠!
而且有 SFP70+++, 又方便! 大愛!
尼支我絕對要熱情推介比大家 ~




 ♥  細白隔離乳液 SPF50+
以helioplexTM帶來真正最WORK防曬, 放大美白力量。
尼支都 OK, 唔笠 ~ 平日用都唔錯 ~





♥ 輕透無感高效UV防曬露 SPF50+ (另有可調膚色的 version)
這支不錯 ~ 水水的, 不會笠 ~ (尼支最爽啊 ~)

   


♥  運動型輕透防曬乳 SPF50+
這個比以上的防曬較厚身 ~
戶外運動合用, 4倍防水防汗  ~




♥  輕透無感防曬乳 SPF 70 PA+++ (另有 SPF50+++ 及 30++)
Helioplex™穩定抗曬科技, 抗陽光分解, 持續保持高度防曬效能。
SPF 70 最強效保護,能抵禦極高紫外線水平。
亦可能因為高度防曬, 所以亦比較笠同厚身 ~
如果去游水同戶外運動, 尼個應該係最佳選擇!



試完一輪, 又食飽飽, 就開始抽獎同玩遊戲啦 ~
相信大家對阿 SA 同樂基兒o既對白都好有印象! 就係「唯有唔 break! (helioplex)」

所以第一個 game就是要 10 個女仔企o係一張報紙上, 要愈褶愈細之餘仲要最緊要唔 break!
大家汗踏汗, 人踏人, 終於比我地 (同另一組 win 左)
尼個 game 真是無血有汗! 我一世都會記得「唯有唔 break! (helioplex)」





第 2 個 game 我沒參與, 去左影相 ~
d 相仲有得即場派番比大家架 ~





到第 3 個 game 就是鬥快排番 "helioplex" 出來 ~
因為我地大家都好有默契 (雖然第一次見

)
所以又比我地 win 左 ~ yeah! 手上的是禮物啊 ~
大家都是橫間, 攝影師哥哥話我地係少女時代 ~ haha ~ (我件裙特登為尼個 event 而買架 ~~)





仲有試玩 RICOH 相機環節 ~ 尼個下回再同大家介紹!





最後, 穿得最好的朋友可以得到大大大獎!
恭喜你地呀 ~~

然後是 ~ 我為了出席 event 而自己畫了甲甲 ~ (參考 ping ping 的教學)



以下是我的收穫! 上面 2 盒是玩遊戲 win 回來的 ~
下面是大會給我們的 sample set!
非常齊全的 sample set 啊 ~ 仲有 2 片 mask ~ 等柑柑遲 d 試用後再同大家分享 ~




仲有防水的膠套 ~ 可以放 SD card 架 ~
其實除左尼張相, o係日落時攝影師哥哥幫我影左 2,3 張, 希望可以快 d 收到 soft copy ~ hee hee ~ (麻煩職員姐姐了 ~)





因為我的包包太細, 問職員姐姐可不可以給我一個紙袋, 職員姐姐二話不說就把手上的環保袋給我了 ~ (還把入面本來的東西倒了出來 ~ 真是超 nice, 謝謝你啊 ~
)

感謝 蘋果的化妝箱 by Meling Lam  抽中柑柑參加尼個活動  ~


沒有留言:

發佈留言