2011年8月27日星期六

好用又唔乾o既礦物粉底 ♥ The Body Shop 全新絲滑礦物粉底系列 ♥


相信大家對礦物粉底都唔會陌生, 不過好多人對礦物粉底 o既 comment 都係 - !
但今次試用o既 The Body Shop 全新絲滑礦物粉底系列真係完全完全唔覺得乾!
好貼, 而且仲 keep 到成日!

以下照片我是在充滿日光的餐廳拍攝! 我覺得除左個影子外都尚算有水準 ~ hoho ~ (我真是天才
 
)






包裝非常好看! 簡單但高貴 ~ 我最 buy 尼種包裝了 ~
今次的試用分別是 cream 狀及 liquid 狀的 foundation ~
均蘊含經冷壓處理的純正初榨橄欖油, 幼細的礦物粉末, 質地柔滑, 易於塗抹!

先為大家介紹比較常用的 liquid foundation - Extra Virgin Mineral Liquid Foundation 粉底液(HK$199)




是普通的 liquid 狀



我的習慣是使用三角海棉來上粉




為了讓大家更能看到效果, 我
選用了完全透明又沒修毛孔成份的 base




上 foundation 後已經明顯均衡左膚色同修飾左毛孔 ~
效果不錯啊 ~

在暴熱的街上走了 6 小時, 完全沒補妝的情況下, 妝容還可以見人 ~







因為我自己真係沒時間去取, 所以叫朋友幫我拿了 color#105

我收到後心中暗叫不妙 ... 太白了啦!!!!

點知 ... 上面後又 ok wor! (太神奇了 ~ haha ~)




之後就是 cream 狀的 - Extra Virgin Mineral Compact Foundation 乳霜粉餅(HK$295)




上層有鏡, 下層有掃, 好貼心 ~





因為我不太習慣用掃來上粉, 所以也用了三角海棉來上 (掃子就用來補妝用吧 ~)
放心, 毛質很 ok, 完全不會 '吉', 不過 bodyshop 的掃好用就已經很出名, 不用多說了 ~ (仲要價格好平民化
)



 <-- 打錯字, 是 foundation


上 foundation 後已經明顯均衡左膚色同修飾左毛孔 ~
不過妝感比 liquid 的重 ~ 但在日光下也非常自然 ~






可是跟 liquid 比起來, 是比較易溶妝, 下午後要補一補才 ok ~


而明顯的這個比 liquid 的有更高的遮瑕度, 所以我突發奇想, 用佢黎做埋遮瑕!
即是全面用完這個 fdt 後再 on top 用掃於有印的位置再掃一層!




又 work wor! so good! (不過眼圈位置不行啊, 眼圈位置要用深色一點 / 橙 tone 的遮瑕, 不要懶
)

另外, 除左成面用, 去左 event 的好友話我知, Annie G 話個compact 係補妝時, 可以用黎修飾下眼尾, 頸, 咀邊等的位置~
大家記住啦 ~

大家注意 ~ 尼 2個 foundation 要 9月先有得賣架 ~
不要白行一趟啊 ~


http://www.thebodyshop.com.hk/


沒有留言:

發佈留言