2011年10月13日星期四

1晚敷10塊 mask = Neutrogena Hydro Boost Sleeping Pack & Eye Roll On ♥


如果要我個個星期都敷 mask! 難!
不是懶啊! 而是 ... 我很! (不要打臉)

有時一個月我只用上 1,2 片 mask , 但對我來說已經是好勤力啦 ~
所以 sleeping pack 真是非常啱我, Neutrogena 全新的 Neutrogena Hydro Boost Sleeping Pack , 聲稱用左有1晚敷10塊 mask 的效果! 柑柑當然要試啦!!!

雖是這樣說, 不過心情都有少許忐忑, 因為在十多歲時用過 Neutrogena o既 mask 後皮膚有 d 敏感, 所以打後o既日子除左佢o既防曬, 真係沒再用過佢 o既 skin care product ~

但 ... 人人都話 Neutrogena  藍色保濕系列好好用, 柑柑決定豁出去! 試就試啦!!!

是次試用的是:

1.    Neutrogena Hydro Boost Sleeping Pack水活保濕晚間凝膜50g



2.    Neutrogena Hydro Boost Eye Roll-On 水活保濕活眼筆 15g




實物 ~


(1)  Neutrogena Hydro Boost Sleeping Pack 水活保濕晚間凝膜50g



質地是這樣的 ~



不會太傑 ~



以 sleep pack 來說算是很快吸收!



為左更清楚看到效果, 某個星期日我故意宅在家中, 一早用尼個 sleeping pack, 睇下有咩感覺 ~ (訓左教 feel 唔到架 ma!)
於是早上起床後使用, 起初上面真是有少少'笠", 不過都算快吸收 ~

以下是剛上面效果  VS  1 小時後 ~
意外地連泛紅都減少了 ~



真是感覺到皮膚有水水的, 而且不會覺得很油 ~
我當天一整天待在冷氣房, 如果在大熱天可能會有 dd '笠', 不過秋冬天用就 very good 了 ~

亦沒有我擔心的敏感出現 ~
用水清洗之後皮膚真是有水左同細嫩左 ~

如果晚上用, 第日上妝真是超貼服!! (一星期只要用 2 次, 不過說明話日日用都得, 大家自己按皮膚狀況決定啦 ~)

另外我也將尼個 sleeping pack 當 gel mask o甘敷, 如果有時咀角等等o既位置會比較乾 (甚至甩皮)
我會將  sleeping pack 厚厚o甘敷o係乾o既位置, 訓之前用清水洗左 ~
正!!!

(2) Neutrogena Hydro Boost Eye Roll-On 水活保濕活眼筆 15g 



走珠筆好方便!


冰冰涼涼的 ~ LIKE!



我使用的方法是眼下左右來回 2 次, 眼角上下來回 2 次 ~

當然, 因為只用了幾天, 眼紋沒有明顯減退, 但配合少許按摩, 非常能去眼腫!!
因為走珠筆式非常方便! 早上趕時間出門口用一個字! 快! 2個字! 超快!
用後上妝亦沒有 "擦膠碎" 出現! 上妝前也可以放心使用 ~

而且!!!
價錢非常便宜, 真是很抵用!

今次再挑戰 Neutrogena 令我明白到, 以前唔啱用, 唔 = 永遠都唔啱用~
比次機會佢亦都比左次機會我自己 ~ haha!

facebook: https://www.facebook.com/neutrogenahk


1 則留言:

  1. 柑柑~我啱啱發現有眼肚紋,用咩eye cream好呀??
    [版主回覆02/24/2013 21:53:32]其實去紋真是好難架, 預防比較易 @_@
    我試左O甘多支, 大部份都是補了水 & 減浮腫, 真是成功去紋好像沒有 :P
    不過個人覺得 SHU 的紅萃能量活肌亮眼筆不錯 : http://blog.yahoo.com/kimkimbb/articles/125537

    回覆刪除