2011年10月25日星期二

ifc shu uemura「專業底妝‧簡易化」美妍聚 ♥ so happy ♥ (多圖)



好開心, 上星期出席左 theZtyle.com X shu uemura 的「專業底妝‧簡易化」美妍聚!


o係尼個 10月份, shu uemura 特色旗艦店正式進駐 IFC 了 ~


店內很光猛, 產品亦都非常齊全, 等柑柑帶大家一齊行個靚轉啦 ~


裝潢簡約又時尚 ~ like!





每一個細節也一絲不苟的 ~ (包括地下)



產品非常齊全, 有非常受歡迎的卸妝油系列!



護膚系列~





化妝品 ~







當然也有工具 law ~




當天大會很細心地為我們準備了食物 ~ 謝謝呢 ~



我同 tata 都簡左朱古力味 ~



很快活動就開始了, MC 依然是我地 TZ 的美女 blogger x model x 媽媽的 Heidi ~




化妝師姐姐先為美女 model Sabrina 卸妝 ~ (乳化得很好呢)



只要簡單的 4個 steps ~ 就把瞼上的妝物 (包括眼妝) 通通卸走!!!



得左 ~



Sabrina 仲話也潔顏油方便好用, 而且唔會繃緊 ~

之後介紹的是紅萃能量活肌彈性面膜! 非常有彈性! 能緊貼不同臉型的人 ~



仲為 Sabrina 用埋紅萃能量活肌亮眼筆~



之後就開始化妝了 ~

因為天氣開始乾燥, 化妝師姐姐建議我地可以由泡泡 base 改用 cream 狀的 base ~
配合全新絲滑貼膚粉底, 遮瑕同碎粉, 就打造了很完美的底妝 ~
當然, 用上佢地o既 5 角形粉卜效果就更好 lu ~



最後加上胭脂同唇膏就完成了 ~




美容達人羽翹亦分享左佢o既護膚秘訣~
佢仲大讚 shu 家的護理服務, 叫我地一定要試 ~
佢下巴好尖, 面好細呢 ~ (羨慕ing)



之後慢半拍的我回過神來才發現 BA 姐姐們已經在為大家試用新產品/化妝品 ...
(偷拍了美女 blogger Begar)



大家都太忙了, 我就自己試試看 law ~
然後看到 Sabrina, 就請佢再比我補影一張 ~
真的好美 ~ 個妝好自然好靚 ~



當天還見到好多美女 ~


最後就是禮物了 ~ HAPPY!

(1) 淨透美白潔顏油
(2) 紅萃能量活肌亮眼筆
(3) 紅萃能量活肌彈性面膜

thank you so much! 這個我試用過後會再好好同大家 share ~

而30分鐘Recharge-up速效活膚面膜或眼膜護理服務, 柑柑 book 到的時間是 11月中, 所以 11月中後就再同大家 share 了 ~
請熱切期待!

另外, shu 家的 facebook 有得 apply 「亮肌美妝服務」 及「星級亮肌試用裝」3件~
有興趣的 sis 就快 d join 啦 ~
http://www.facebook.com/shuuemura.hk?sk=app_253309598035078



沒有留言:

發佈留言