2012年2月2日星期四

Weeks 11 - 政府健康院 *第一次* 產檢分享 ~


我由 12月尾去 book, 今天終於第一次去健康院做產檢~ (11w +)

同大家 share 下流程!!




(1) 一開始是驗小便 (早餐前第一次小便), 身高體重, 血壓
  (需時 5 mins)

(2) 見姑娘, 可能因為第一次, 好多問題要答, eg: 病歷, 有沒有藥物敏感之類
(需時 15 mins)

(3) 見醫生, 先會人手 check 乳房 (當時所見 2位也是女醫生), 另外因為我覺得近日下體多左分汾
所以醫生幫我抽左 d 分泌去 check, 要用鴨咀夾 (都幾痛), 然後話我可能有念珠菌, 比左紙張我去門診部取藥!

正如大家所講, 沒有超聲波照, 不過醫生有用手摸肚同用胎心機聽心跳 (不過搵左成 2,3 mins 先搵到心跳, 嚇得我)
最後有咩問題再問醫生 (如果有野問記得一早諗定)
(需時 15 mins)

** 如要醫生紙記得問醫生

(4) 抽血 (第一次先要抽), 一共抽 4支, 驗地貧, 梅毒, AIDS, 仲有一支唔知驗咩, 唔記得 ... 話有問題先會 call 我, 否則不會 call ~
"吉" 針果下 OK 痛, 不過姑娘都好好人一路同我傾計一路令我分心 ~   (需時 5 mins)

最後是再 BOOK 期同去門診取藥 ~ (下次是 3月中)

我是早上 10am 去的, 走時是 12:30pm ... 有點久, 不過也 ok 啦 ~
真是腰酸背痛

另外, 所有步驟都不可給丈夫陪同入去的, 所以除非你老公好得閒無所事事, 否則我覺得自己去都 ok ~ (請自備自娛用品 eg: iphone)

1 則留言:

  1. Pidan Zakka Store • 雜貨屋2013年8月2日 上午3:04

    第一次健康院檢查是否會俾埋期你去醫院check. 唐氏架?
    Thx a!

    回覆刪除