2012年3月2日星期五

Weeks 16 - 馮樹明醫生第一次產檢, 知道性別了 ~ ^0^


第一次睇馮樹明醫生, 因為 book 左 non-office hour, 所以只等左 15mins 左右就有得睇了 ~
這次只是普通o甘照下超聲波再順便照下個瘤 (上次去屯門醫院照 oscar 時話我有瘤)

馮醫生話唔見有個瘤, 因為可能縮左去後面又或者已經無左 ~
佢話如果 keep 住產檢, 應該沒大問題 (除非有肚痛之類)

醫生都細心幫我照左 10mins 左右, 亦印左 5張相比我, 不過番到屋企唔太識睇 ~
不過睇佢有旭手仔, 好搞笑 XD

而醫生又突然講左小柑 b o既性別比我知 (我以為無o甘快照到)
大家估下小柑 b 係男仔定女仔?



hee! 有 JJ 架! (尼張照是有由小屁屁影上去 ~ 中間是 JJ, 2邊是腳仔)

最後開左鈣片同維他命比 (1個月份量)
承惠 $680, 我再 book 左馮醫生 3月尾照結構, 希望 bb 正常健康 ~ ^0^

媽媽體重上升至 47kg (無除鞋), 我估 46kg 左右 ~
上次照 oscar 是 44.7 kg, 有重了耶!

之後醫生話原來懷孕 over 3mths 再食葉酸已經無咩用 ~ (竟然? *0*)
佢話我比較瘦, 反而要食維仔命同鈣片, 就開左尼 2 種比我了 ~

沒有留言:

發佈留言