2012年7月3日星期二

零刺激! 敏感肌, 濕疹肌同嬰兒也可以使用的 ♥ 日本 NOV 潔膚皂D ♥

唔知大家會唔會有一個錯覺, 就是皂感覺上是比乳/液等比較乾一點。
但其實現在o既潔膚皂都唔會有尼個問題!

 

今次為大家介紹一款連敏感肌, 濕疹肌同嬰兒也可以使用的日本 NOV 潔膚皂D~


NOV 潔膚皂D 是以脂肪酸為基底的透明潔面皂,選用高級脂肪酸成份,減少對肌膚造成的刺激~

加上使用蔗糖、甘油等保濕成份,無香料、無色素,低刺激、低過敏性



HKD $105 / 100g @ 全線 City'super 及 Log on NOV 專櫃有售


以我過往經驗就算天天使用, 潔膚皂起碼可以用上 OVER 4-5個月 (甚至更久)


使用方法如下:


我也試試看 ~ 加水


 

把肥皂在手中搓揉



加水, 起泡



沒有用起泡網, 打出來的泡也挺厚實



當天皮膚出現敏感, 勁甩皮, 不過尼舊皂講明敏感肌可以用架ma! 我照用!(請給勇敢的我鼓掌) -__-



上面試試



過水後完全唔乾, 甚至覺得敏感也好了一點點, 甩皮也少了 ~
(這是剛過水後拍的, 感覺也 ok)



第 2 天早上再拍照, 皮膚好轉了很多!


我不敢說完全是NOV 潔膚皂D 的功效, 但點都應該關少少事 XDDD

另外, NOV 潔膚皂D乾得超快, 我用完, 過水之後, 舊皂已經乾得 7788, 減少細菌滋生!


唔講唔知, 原來實色/白色的潔膚皂脂肪酸成份級數是比較底的, 所以對肌膚的刺激也是較大 ~

所以大家日後選擇潔膚皂時可以留意一下 ~



附上花絮一張, 在我努力又認真地試用潔膚皂時被老公偷拍了 ~ haha!


個頭貼好好笑XD


2 則留言:

  1. 舊皂都幾大舊喎~ 唔知可唔可以用嚟洗面+沖涼, 代替沐浴露呢?
    [版主回覆07/04/2012 14:29:10]但我睇番資料, 佢好似沒有消毒成份, 所以如果大人又出汗, 又周圍o甘摸野我估未必得 :P

    不過我也有用來洗頸同心口位, 因為好大舊, 有排用 ~

    回覆刪除
  2. 我大肚時敏感都有用呢個牌子
    [Gen回覆07/09/2012 13:53:44]我冇用佢洗面,用左皮膚醫生介紹嘅,cetaphil個名係,又唔貴,我想一般藥房或我見過萬寧都有得賣
    呢個牌子用lotion 同乳液
    [版主回覆07/05/2012 14:01:30]懷孕時皮膚成日出現問題, 最慘又不敢亂塗野 >_<

    你都是用尼舊皂 or 其他 product?

    回覆刪除