2013年9月7日星期六

BE BE DREAM 快樂 shopping ♥

♥ 這篇與 BE BE DREAM 合作 ♥
 

唔知大家中意去邊到幫BB SHOPPING?
去大百貨公司人迫人? (如果假日去推BB車係完全行唔到)
去小店? 產品又唔夠齊全...
有時想買某D產品又唔知邊度有~

最近柑媽發現左一家叫BE BE DREAM 的嬰兒用品店~
分店都幾多~
而且仲可以上網 check 下有咩產品。

雖然唔算好大間, 不過貨品很齊全!
很多大牌子的產品都有~
尤其係minimoto 系列, 真係超齊全~
其實柑B 也有不少minimoto 用品, 因為種類多, 品質不錯, 仲要價錢非常合理。


Minimoto 唔同類型既產品都有,其實真係好細心, 各方面也可以照顧到。
有時用開一個牌子就真係會一直用..特別係BB用品..
因為轉牌子又怕會對BB唔好..

柑B d 咀咀都係 BE BE DREAM 買架~ (柑B 是咀咀狂徒! )


同尼個初生BB 毛巾料豆豆pollow ~

我個人覺得好好, 因為個中間位真係毛巾o甘薄我睇左好多地方, 得BB dream 有得賣~

 
當日我地入手左combi F2 ~

個sales ee 人很好, 幫我地試車, 仲叫我地推住柑B隨便o係店內推來推去~
而且又剛剛有貨! F2好好賣!!成日斷貨架!!!所以即入手~
原價$1999, member $1799~

一開始柑B有D 唔慣~

之後我地話: 你挨下啦~ 佢又真係挨下~
挨下挨下,佢又好開心.!!!

Sales ee話F2用既物料係超透氣,唔怕夏天焗..咁就岩哂好怕熱既柑B!!

同埋呢架車個椅背可以調較,岩哂柑B出街既時候成日周圍望..
佢下面仲有個籃可以擺野~

HAHA! 你o甘中意我地就買比你做生日禮物啦!

 另一個入手是 baby love 媽媽袋~

看似很小巧, 其實內裡的格數分得很好~
 

 

放片片, 奶樽分得整齊~
用媽媽袋既時候,最怕就係搵唔到野會好麻煩..
所以格數真係好重要~
 

個袋仲附送左濕紙巾, 片片同pat pat 膏~


仲有換片墊~



帶出街好方便!!!
算係男士都可以揹o既款式!!


因為BEBE DREAM既通道夠寬, 推BB 車行都好寬服。
而且產品又夠齊全, 一次過可以買曬所有要用o既野~

最重要既係sales EE 們的服務也不錯~
問佢地既問題全部都答得好詳盡!!好好傾!!
所以真係行得幾開心~

忘了說當了會員更有9折! (所有貨品)

其實佢都幾多分店..好多大商場都有,好似海港城, 新世紀廣場, 愉景新城, 皇室堡都有分店~
詳細可以睇下以下LINK ~
http://www.bebedream.com.hk

1 則留言:

  1. 呢間bebe dream我之前去過, 係行得最舒服既BB用品店囉~
    sales又好人

    回覆刪除