2014年10月29日星期三

♥ 打開 Invisalign 的神秘面紗 ♥ 我的隱適美隱形箍牙- PART 1



其實打這篇之前真是想了很久。
因為我知道打出黎一定好多人話: 哎呀你有需要咩? 你都尼個年紀仲要cool ? 等等等的說話
更糟的是其實這是我的第2次箍牙

因為第一次是比較久之前箍, 但後來因為生了智慧牙就又將d 牙推亂左 (so sad)
而之前是傳統的牙箍就是見到一點點果d …

其實我真係好想好似大家o甘露齒笑, 但我一直都唔可以!

而我終於想了又想, 決定再給自己一次機會。
決定去做隱形箍牙 (就是Invisalign 隱適美)

價格方面… hahaha ~ 真是不想說, 有興趣再email 問我。
給大家一點hint ~ 就是我以前做傳統的牙箍的價格是 25k, 這個Invisalign就是再稍貴一點。

而時間性是:
傳統的牙箍 – 3-4
Invisalign – 1.5-2


好啦, 來打開Invisalign 這個神秘的面紗XDDD

先是醫生consult 一下, 看一下你合不合適啦~
如果ok, 你就可以考慮箍唔箍啦~

如果拍板就開始是做X-RAY, 電腦素描 etc ~


這些資料會send 去美國做牙托。
2
星期之後就可以收到第一個牙托了~


而亦跟據每人不同, 睇下要唔要剝牙 ~
而我就剝左2 隻該死o既智慧牙-_-

牙托是2 星期換一次可以帶住食野。


不過最好唔好帶住飲甜野~ (所以我就順便戎了汽水)
一日帶20 小時以上。

不要吃咖哩 ~
不過醫生說不要我就偏想知道吃了會怎麼 ~
其實吃了也沒大不了, 就是變黃了, hahaha!


沒差, 反正2 星期換一次!! XDDD

 2
星期就見醫生, 要落attachment (就是圖中的點點) – 再之後就一個月見一次醫生
還是磨一點牙~ (這個真心覺得很痛苦, 雖然唔痛, 但就難受)


大家看到我第一次公開牙齒, 就是門牙前後 >_<

犬齒同下排牙齒也不整齊~

帶了Invisalign 就是這樣!


真是很近看也不會被發現的~


我要用共52個牙托, 而現在是第2


漫漫長路在等著我XDD

大家有興趣可以 email 問我詳細 or 醫生資料。
如果舊客介紹, 可以 free consult (本來是 $600)

我的建議是, 早箍早享受 ~
如果柑B有牙齒不齊問題, 我省吃省喝也會比佢早D 箍牙

沒有留言:

發佈留言