2015年7月11日星期六

♥ 探索大自然 X 動物農莊2015 ♥

首先多謝余仁生邀請我地出席「探索大自然X動物農莊2015~


其實
動物農莊我地上年都有去, 不過今年柑B大個左, D 野好啱玩, B 超開心, 而柑媽柑爸就得番半條人命XDD

「余仁生工作坊」除左可以影相, 仲可以親自體驗一下做小中醫       ~



先選取3 種藥材, 放入去~


再用力 ” ~


完成後就是香香的防蚊小包包~
又好玩, 又實用~


之後就轉戰柑B 非常喜歡的充氣設備!


因為柑B 非常極度大膽, 所以我地由佢狂玩幾十次, 玩到佢話走為止~

然後是我一向很欣賞的PLAYRIGHT 活動!


B 也玩得投入~








看小動物~




德國寶活動, 全靠朋友仔幫我地拎左飛, 我地先有得玩~
坦白講, 玩完我好想買個起波爐-_-


這個柑B做的可愛 DUCK DUCK 烘包包~


還有美味的蛋糕!
但影完尼張相之後個蛋糕就碌左落地, 為左唔浪費, 我整走左面果層之後食左~
其實我一向覺得食物跌落地唔過10秒係可以食番的XD


我叫柑B 擺個有型姿態!
結果佢真係好投入, 周圍 D 人都忍唔住笑~







行過棉花糖小店, 個EE仲請佢食棉花糖~
柑爸話因為佢靚仔 wo ~


當日由10AM 玩到 3PM, 我真係太餓, 所以先決定走, 唔係柑B 應該仲可以有排玩~ (因為柑B 有好多乾糧, 所以佢一定唔會餓)

如果你問我值唔值得去, 我可以話小朋友真係超開心~
而且大人又有可以嘆冷氣~
所以真係好抵玩架~
明年我一定會再同柑B ~ YEAH!

1 則留言:

  1. 柑B好叻,勁大膽! 可以參加到COOKING PARTY so good!

    回覆刪除