2015年8月10日星期一

♥ 自然良坊 ♥ 醒目藍莓 + 天然鈣 (超好味鈣片)



今次同大家介紹自然良坊
o既天然健康產品「醒目藍莓」同「天然鈣」。
2 款產品也是大人小朋友食都ok~


坦白講, 我一向對supplement是有點保留, 尤其是小朋友, 覺得什麼營養也可以在食物中吸引!

直至我做左媽媽先知我實在太傻, 太天真!
對於柑B的偏食習慣我也非常無奈 (奶奶已經是廚藝高手)
再加上只要了解清楚原產地及來源, 比小朋友吸收更多適當的養份也不錯~

最重要是: 絕.對.比.食.零.食.好!!!

這款鈣片一盒有 60粒。


鈣質可以增強牙齒及骨骼健, 強化體質。


新西蘭製造, 可以放心~ ^_^


純食物配方,無副作
而且仲話係不燥熱,特別適合幼嫩、敏感腸
仲可以代替零食 (不過我見佢食用量小朋友是11-2, 不建議超量)

樣子非常可愛! B 稱之為牛牛糖!


B問我: 點解牛牛糖入面有朱古力?
其實唔係牛牛糖入面有朱古力, 只係個味道係朱古力味! XD


因為一天只可以食1-2, 我話乖先可以食, 所以柑B覺得好珍貴架!
有時一起身就問我: 可唔可以食牛牛糖?


孕婦, 成年人也是可以食的~

「醒目藍莓」(一家大細都適合)
一盒有 30粒。


這款是膠囊藥丸 ~
100倍濃縮花青素, 高效成份活腦益

功能是: 補眼、活腦、強心血管、抗

聲稱每日1粒, 極速舒緩眼澀、乾、
而且不含糖份,純食物配方,可長期服

因為是膠囊藥丸, 如果小朋友要食就要先拆開膠囊, D 粉入去湯, 果汁次類比佢地食~ (小朋友食用量是10.51, 成年人是一天一粒)

而好似我日日要對電腦十小時仲要貪靚帶CON, 眼仔真係成日乾架!
食左一星期真係覺得無咁乾wo! 
有關「自然良坊」
十多年深受港人熱捧,萬寧獨家發
優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保
榮膺「香港品牌」得
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口)

微博 www.weibo.com/naturalsquare
 
網站 www.naturalsquare.com.hk/

**以上產品由品牌提供**

https://www.facebook.com/kimkimbb2012


歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤

沒有留言:

發佈留言