2015年8月24日星期一

愉景新城 「多元智能至叻小學堂」紙板城市親子工作坊

 
謝謝 PR 姐姐邀請左我同柑B去愉景新城 「多元智能至叻小學堂」紙板城市親子工作坊~
其實我都幾中意行愉景新城, 但又真係無留意有尼D 親子工作坊~

佢表面上係4歲以上先可以參加, 不過其實沒有硬性規定。
如果你有信心小朋友可以坐定定就可以參加架啦~
雖然柑B3 , 不過因為佢有上N班的關係, 以課堂形式的活動佢基本上是OK~


準時到達, 桌上的布有之前小朋友的戰績, 我覺得好靚XD



而尼D 就係我地一陣要上色嘅紙板城市啦~


老師的樣本


其實柑B對城市未有一個概念, 所以我改為問佢平日會見到D?
B話:車, , 路軌


B對老師的問題亦唔理三七廿一舉手搶答XD (投入度令我有D驚訝)
先大概在紙上畫出自己心目中的城市, 而柑B亦好有自己的想法。



今次個老師同我之前上playgroup 之類嘅老師好唔同。
要小朋友「放底筆」「望住我」, 所以成個課堂都好有秩序。



開始畫啦, 我盡量唔插手, 一於袖手旁觀 ~



B亦忘我地自由發揮~


之後就油屋仔, B就好囂張話自己係工程人員叔叔, 要油油~



我本來想話: 油油係裝修師父做架, 不過好似有D 難明, 所以我無糾正佢XD


之後再畫車, 因為我太得閒, 我就自己畫一架~


B:媽咪, 你畫咩呀?
我:輕鑯law ~

完成, 我真是天才~

我們的完成品。(hellboy 是柑爸的大作)



大家都做得好靚 ~


夏天咁熱, 室內活動真係唔錯嘅選擇 ~ ^0^
 
其他愉景新城相關文章:

愉景新城「小小建築師」♥ 附價格表及取 coupon 方法 ♥


https://www.facebook.com/kimkimbb2012


歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤

 


 
 

 
 

 

沒有留言:

發佈留言