2015年9月7日星期一

自然良坊™靈芝孢子活性破壁



好多香港人生活緊張又唔健康。
以我自己為例啦, 我差唔多日日食外賣。

而我自己最大問題就係睡眠質素一般, 我好淺眠, 真係少少聲就會醒。
瞓醒好似無瞓過咁 ~ -_-
其實要改變體質最好當然係有健康飲食同良好生活習慣啦~
不過習慣尼d 野邊有得話改就改XD

之前都有朋友同我講可以試下靈芝孢子去改善睡眠質素, 不過我拖拖下又無左一回事。
唔知係咪 PR 姐姐都知我唔健康, 問我試唔試 : 自然良坊™-靈芝孢子活性破壁。


食入口, 我當然唔會隨便試啦!
先上網做下RESEARCH!


原來自然良坊™-靈芝孢子活性破壁真係100%全破壁。
結果比好多其他牌子仲好~ (資料來源: LINK)


自然良坊™靈芝孢子活性破壁功效:
  • 精神集中
  • 平衡四高,維持心血管健康
  • 抗氧化、抗衰老
  • 增強抵抗力
  • 改善失眠

平常一天一粒~


我自己食左半個月, 睡眠質素真係有改善, 好瞓左好多!
另一個得著係改善左鼻敏感
!

尼個靈芝孢子活性破壁小朋友都可以食架~
因為是膠囊藥丸, 如果小朋友要食就要先拆開膠囊, D 粉入去湯, 果汁次類比佢地食~
 
有關「自然良坊」
 
十多年深受港人熱捧,萬寧獨家發
優質生產及SGS嚴格品質驗定,產品質素有保
榮膺「香港品牌」得
「自然良坊」專門店:旺角彌敦道760號聯合廣場30B地下(太子港鐵站B2出口)
微博 www.weibo.com/naturalsquare
 
網站 www.naturalsquare.com.hk/

**以上產品由品牌提供**
 

https://www.facebook.com/kimkimbb2012


歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤
 
 

沒有留言:

發佈留言