2015年9月9日星期三

Intelligent Nutrients食得嘅有機驅蚊噴霧!?

今次介紹嘅 Intelligent Nutrients 係由Aveda之父兼環保達人Horst Rechelbacher創辦!
係食得嘅有機驅蚊噴霧 XD


由美國農業部認証, 採用百分百天然有機的原料製成~
品牌除了注重產品本身的功能外, 仲為產品加入左橘子、香茅、薄荷和檸檬草等香薰完全無傳統蚊怕水氣味難聞的缺點!
 
應用左大自然動植物間生生相剋的原理, 從不同植物中抽取佢地對抗害蟲的精華黎達至驅蚊效果!
不單止可以驅蚊, 就連其他昆蟲都怕怕佢嘅香味!


IN有機驅蚊噴霧 $258\100ml

 
採用純天然植物製成, 不含防腐劑和香料, 並獲得USDA安全認證。持久效用長達6小時, 更防水不油膩, 尤其適合家居小孩, 外出旅遊或易被蚊蟲叮咬人士使用。

 
噴霧型就最方便啦~
可以噴喺衫或者直接用喺皮膚上面~

IN有機驅蚊精油 $248\55ml

 
同樣USDA認證, 不含化學劑DEET

 
可直接塗抹在身上, 仲可以配合香薰座當作空氣清新劑使用~
走珠裝, 方便

小結論:

其實我本身非常惹蚊, 我真係用過無數蚊怕水。
雖然大部份都係不含 DEET, 但依然有敏感情況出現, 而且有d 氣味都幾難聞。



Intelligent Nutrients 天然得黎仲幾香, 最重要係我同柑B 直接用喺皮膚都完全無敏感。
防蚊指數都OK, touch wood 我用左之後暫時未比蚊咬過XD

而且很安全, 食左都唔驚!
比小朋友用就 very good!
B依家日日出門口前都要我幫佢用, 真係好搞笑~
 
銷售點:
 
中環Harvey Nichols
The One
,  Beauty Bazaar Harvey Nichols
查詢電話: 2524 1488
 
 ** 產品由品牌提供 **


https://www.facebook.com/kimkimbb2012


歡迎大家like like!

❤ 合作請電郵: helloiris@yahoo.com❤

沒有留言:

發佈留言