2015年11月23日星期一

家居保險大比拼!

唔知大家有無買家居保險?
點解我會無啦啦講起?

因為我試過親眼見到有鋁窗喺我面前跌落黎, 真係只有十幾步距離! (當時我仲要大住個肚)
果個屋苑真係一個月起碼一單, 實在太恐怖, 所以我地搬走左! (有興趣可以 pm 問我邊個屋苑...)

如果鋁窗跌落街傷及途人尼D case, 其實家居保險係包嘅, 稱之為第三者保險。
不過家居保險承保嘅範圍有大有小, 簡單 D 講係可以分為:

(1)
保障因意外造成住所內的家具、電器、貴重物品等嘅財物損失
(2)
第三者個人法律責任保險 (訴訟必須由香港法庭處理)

樍木屋仔爛左就話可以砌番, 咁現實中如果有意外發生, 爛左道門, 爆左隻窗又保唔保呢?
 


我地又應該點比較同選擇家居保險?
好多時我地都會覺得愈貴應該就愈好, 事實又係唔係咁?

早前消委會調查左市面 11 間保險公司提供嘅 25 個家居財物保險計劃, 發現保費差額可以有2.5倍距離之大! (係咪「嘩」左一聲XD)

以一個建築面積 500 呎嘅單位為例, 一年保費最低為 420 元而最高係 1,480 !

當中大部份保險公司按建築面積去釐定收費, 但亦有部份係某個面積以下劃一收費。

 25 個家居財物保險計劃之中, 最平就係FWD 富衛 易安心家居保險@$420 /年費 (實用面積 1000 呎或以下劃一收費)

而尼 $420 又承保左 D 咩呢? 

範圍包括因火災、水浸、颱風、爆炸、盜竊或意外而導致之損壞。賠償總額每年最高可達港幣500,000, 每件財物最高賠償額為港幣100,000。貴重物件如珠寶首飾、金、銀、手錶、攝影器材、皮草或樂器(鋼琴除外)等, 每件最高賠償額為港幣10,000, 而每年最高賠償總額為港幣100,000


假如家居因意外損失或毀壞變得不宜居住, 可以有臨時居所費用, 每年高達港幣$50,000或每天高達港幣$1,000


第三者保險, 即係因疏忽導致他人身體或材物受損的法律責任 (eg: 一開始提及鋁窗跌落街傷及途人之類)

 (圖片來源: 蘋果日報)
另外仲有幾點都幾實用: 
 
-小型室內裝修工程期間所引致家居意外財物損毀,工程期不可以超過兩個月 
-於搬屋期間,專業搬運公司搬運過程中意外整爛咗啲野又有得賠 
-如果你有家傭姐姐, 家傭財物因意外而遺失或損毀都有保障 
-冷藏食物因冰箱意外停電或故障而壞咗原來入面野食都有得賠(不過柑B個玩具雪櫃唔算:P)
 
 
 
(詳細資料: https://i.fwd.com.hk/tc/home-insurance )

當然, 就算保險有承保, 鋁窗尼 d 自己要定期 check , 防盜措施亦要做好~
真係衰 d , 無人想 claim 保險, 但保險係一定一定要買!

另外, 富衛FWD推出了新的博客平台, 有不同資訊, d文章都幾有趣架!

我家要買哪種保險?
租屋住不可不知

同時新平台亦推出會員及Referral優惠, 讓客戶可分享discount code予家人朋友共享不同優惠, 以及為首間建立lifestyle blog提供各類生活資訊。

就黎聖誕節, 個個都準備去旅行!
提提大家, 記得買
旅遊保險 ~ ^0^
 
 
 

 

沒有留言:

發佈留言