2016年8月24日星期三

暑假去邊好 Vol.6 ♥ 海洋公園夏水禮, 「海洋快證」免排隊 ~ :P

上星日同柑B去左海, 對上一次係公公婆婆同佢一齊去~ (仲未夠3 )

出發前一晚居落起暴雨,期日早上都一直下雨。本來約左朋仔一齊去, 見天不太好就直打了退堂鼓。

起初我都考改期, B一副蓄勢待發 + 嘅樣, 就決照去囉~大不了落雨就主攻室內活 ~

天公造美, 在車上還一直下雨, 一落車就天晴了~天氣仲因落過雨而變得唔太熱, !

你會問, 期日去怕唔怕多人?HEE HEE! 唔怕! 我地有全新「海洋快證」!



只需HK$150就可於以下項目中自選7次特快通行服務!

特快通行, 絕對係星級享受!
一入園就用「海洋快證」睇海洋奇觀如果你問我唔洗排隊有咩感覺, 我可答你: , 好爽, 超爽XDDD


之後去睇熊, 唔好彩睇唔到, 唔怕啦~同熊公仔影相補數, 仲有工人員幫手影~


路過有小表, B話要睇 ~


小朋必去, 皇國~睇下柑B嘅笑容就知佢非滿!


之後想去夏水禮, 我地晚上先再戰兒皇國! 
熱點夏水禮!!
海綿寶寶爆笑登場, 玩轉夏水大冒險

B: 我可唔可拖佢手同佢影相?: ~XD


夏水禮: 「超級巨沖」、「泡泡狂熱」、「幻彩噴泉陣」、「水戰大激鬥」、「激光迷陣」


玩完沖沖去睇雀鳥劇場, 仲可合照tim!


之後去坐登山纜車上山~ 見到條長長人龍就覺「海洋快證」真真真係太讚了~只要5mins 就可接上到纜車, 5mins唔係等, 而係行上去嘅時!


B 超開心~


之後我地就食lunch ~今次簡左嵐灣茶座, 本來我都有少少猶, 尼個天坐 outdoor …對腳真係太累, 個肚又餓, 於是唔理三七廿一就入去坐底XD

估唔到坐落一D都唔熱, 除左因有好多大風機, 仲有海風, 好舒!勁靚! 你中意影相同自拍, 尼個嵐灣茶座一定令你滿~
餐最抵, $168 大大份, 有橙汁之外仲有杯哈根大師雪糕。柑爸叫左豬手 @$208, 我叫左意粉 @$168 (唔記得影相)ICE COFFEE @$45, 仲有一杯特飲 THE FLASH $55 ~ (需加一)後來發原來有TEA SET@ $138, 3 點先開!

食下休下影下相就成個鐘, 之後繼出發!

北極之旅- 睇海象, 斑海豹和北海獅B對所野都好好奇, 開心~


南極奇觀又可用「海洋快證」企鵝仔好可~


尋鯊探秘又要用「海洋快證」:PWo ~ 海底世太美啦~


5:30pm 趕去睇海洋劇場, 小朋睇到嘩嘩聲!
 


最後睇埋水母萬花筒!由一上山開佢已不停話要睇水母, 沿又太多野睇, 變左最後先睇水母!無令柑B! 好靚 ~


坐番(B問左N次幾時可再坐的) 登山纜車下山!人龍好長, 我地用「海洋快證」係唔洗排!


記得之前黎 Ocean Park, 未做完劇場就沖沖排纜車, 會少人d!今次就盡興, 想點玩都可, 不用特計時!


香港老大街, 用左「海洋快證」節左好多時, 今次終慢慢行下影下相~


再戰兒皇國!本來我真係打算買 $20 , 但比職員講講下就買左 $100 (成籮XDDD)但都係丟唔中~ HAHA ~


一路玩到關門~


一出門口, B即話: 我無力, 行唔到T_T5前你仲喺兒皇國極攀石wo ~


上左巴士之後柑B就直瞓到第2 (係呀, 無沖涼無刷牙XDDD)

在職父一星先得2日甚1日可同小朋~$150就可省下排都好值得!

因為我帶住柑B就無點玩機動遊戲, 如果玩機動遊戲真係仲抵, 因為一般要排45mins或以上! 如果你玩足5個機動遊戲, 真係節省 3小時以上排隊時間!

今次去海我自有幾大感上年公公婆婆同柑B黎海, 婆婆身仲好健, 但一年多之後嘅今日已唔能再去海玩。
B今次就成日提起: 之前同公公婆婆坐過, 之前同公公婆婆睇過~
唔好話小朋唔記得, 佢地係好記得架!

有關「海洋快證」
價錢:  HK$150 (成人與小童同價)
網上購買: https://ticketing.oceanpark.com.hk/oceanpark/b2c/index.cfm/fastrack
購買地點: 公園入口處票務部、歷奇百貨、北極購物村、熱帶雨林禮品店、海洋金銀島

沒有留言:

發佈留言