2016年8月18日星期四

柑媽曬後急救法寶! VICHY溫泉礦物保濕系列 ♥



有睇開我fanspage 嘅朋都知, 我經會同柑B去不同戶外活動 ~



去玩


睇下我幾黑 @_@


黑都唔係問, 係曬得多, 會好傷好乾~
大家都知, 曬後主力增加保濕 (不要太快用美白用品)

同時, 曬後皮會比, 我地更需小心選 skin care
除左即日可用一D保濕 mask , 亦可從日常的skin care 入手~

今次為大家介VICHY溫泉礦物保濕系列作護理, 真係夏日必備! (肌也可使用啊!)


15種稀有礦物質, 幫助皮膚變得更強韌, 抵禦外在環境的侵襲, 例如紫外線、空氣及環境污染等 火山礦物溫泉水能舒緩及鎮定肌膚或肌膚保濕等功效~

STEP 1: 曬後即時急救護理
火山礦物溫泉水: 即時降溫及舒緩肌膚 (HK$ 160 / 300ml) 


源自法國奧維涅火山, 蘊含 15 種稀有礦物質, 有效平衡肌膚 pH , 強化肌膚的天然屏障, 促進肌膚細胞再生, 抗外界侵襲, 紓緩敏感肌膚。 
是小小一支的噴霧, 帶出街都好方便 ~


上左妝都可用架~
使用後感好舒 ~


STEP 2: 曬後晚上關鍵護理:

(1)     溫泉礦物活水循環保濕精華 (HK$ 350/30ml) 
蘊含皇牌火山礦物溫泉水及 3 種動力 水活因子, 深入打開細胞間的水通道,  激發活水循環。


質地是這

推開很快收吸, 質感清爽舒, 好合夏天使用~
使用toner 後直接用精華在面上輕輕按! (早晚使用)

(2)     溫泉礦物清爽保濕啫喱 (HK$250/50ml) 
加入冰感啫喱配方, 能即時令肌膚降溫, 有效紓緩敏感;
另外成分蘊含從海 洋紅藻中提取的多醣, 可修愎皮膚的屏 障功能, 改善肌膚粗糙問題。


質地是這 (早晚使用)


gel 的關, 唔會笠, 保濕度充足~ 好正啊~

間中使用 -> (3) 火山溫泉 SPA 睡眠面膜  (HK$240/75ml)    

Aquabioryl 「絲滑鎖水因子」糅合高濃度透明質酸, 雙倍鎖緊水分;而且富 VICHY 溫泉水, 每晚為肌膚補充水分及礦物質。質感水漾, 不油不膩 ~


我本身有少少怕用sleeping mask! 好多時個感都比笠。
今次尼個 SPA 睡眠面膜 令我對 sleeping mask d 改觀~


質感水漾, 唔會笠


VICHY溫泉礦物保濕系列嘅快速吸收度可以話係我用過嘅 skin care 之中數一數二!
基本上係上左面已經即時吸收曬~

同有睇開我blog 都知我比較怕香噴噴的skin care, 尼個系列除左溫泉味亦有好淡的香味, 個味係好舒服, 好易令人愛上XD

第天2早上皮真係水噹噹~ hohoho ~


用左尼個組合之後皮爆曬, 依然ok ~
上妝也完 no problem!


#‎強韌肌 #MakeMeStronger #StrongerSkin #HealthySkin

To know more about, please click on http://vichy.prmtn.com/tc/tips.php?type=all

*以上產she.com提供*

沒有留言:

發佈留言