2016年12月6日星期二

女性的好朋友 - 萊特維健「阿膠氣血寶」



中醫一路都話我血虛氣虛, 最明顯是手腳冰冷, 而且生理期也會有經痛問題。
早前更因為免疫力出了大問題引發濕疹。

但我自己又懶, 唔會 KEEP 住成日去睇中醫調理

其實一直都聽聞「阿膠」對女性非常好, 但起初我以為要好多功夫煲黎食, 所以無再諗~
後來PR姐姐話我知, 原來有「阿膠」膠囊! 於是就快快試下~

萊特維健「阿膠氣血寶」係香港製造, 成份合乎標準, 來源亦放心~

其實好多女性同我一樣有血虛氣虛問題, 而「阿膠氣血寶」從女性百病之源“氣血”入手, 全面調理, 通行血脈、補血益氣。

大家知唔知, 喺中醫的角度, 氣血不足不但會影響皮膚質素, 更會損害內在臟腑健康, 出現衰老現象, 所以大家真係唔好忽視!

成份:阿膠, 當歸, 黨參, 月見草 (全部都對女性好)

每天2, 每次2, 我自己習慣放公司, 早午各一次。

阿膠具有強大的補血作用, 能改善骨髓造血系統, 簡單 D 講就係可以增強免疫力

大家可以見到膠囊內的粉末, 但完全沒有難聞中藥味。

我自己服用左2星期, 最明顯的改善就係手腳冰冷問題, 以前我大熱天都可以著外套。
早前去沖繩玩 (氣溫20度左右) 我居然可以著背心XD (大部份人都係短袖或薄長袖)

而且日日早出晚歸依然可以精神不錯~

另一個改善就係經痛問題, 其實尼個問題都困擾左我十幾年, 雖然生左小朋友之後真係有好少少, 不過都係好痛, 我喺手袋長期要放一排止痛藥。

但我服用左「阿膠氣血寶」2星期之後覺得真係有改善。(但我唔知係咪心理作用XD) 所以我都會keep 住食, 之後會再同大家報告。

而我近日亦開始改變左生活習慣, 包括: 少飲凍飲, 早睡以及每星期做運動再配合萊特維健「阿膠氣血寶」, 希望可以由內部開始改善自己的體質。

坦白講, 健康係好重要, 比起病左先去醫, 不如早早預防, 打好底子~ ^_^

沒有留言:

發佈留言