2016年12月13日星期二

分享小朋友簡鞋小tips ♥ Stride Rite 閃閃健康鞋 ♥



唔知大家為小朋友選擇鞋子時會什麼要求?

我自己一直款式至上, 靚就OK… 直至足部檢查後發現柑B有「疑似」扁平足問題! 不過原因係3-5歲小朋友足底嘅脂肪層尚未完全被吸收, 所以足弓就唔太明顯, 並唔一定係扁平足。

但治療師就對柑B本身對鞋好有意見啦~
B一向著波鞋為主, 而且都係有牌子架, 點知治療師話對鞋仔有D不足!

首先, 3歲前足弓還未成型鞋仔應該以輕薄、保護功能為主;而3歲以後選鞋以包覆性、彈性為主。

仲有一個好大嘅重點, 大家可以參考下: 鞋頭要寬而軟, 鞋背要夠硬

而柑B對鞋位置非常軟, 可以說是完全不OK!

正好今年成為新一屆的Rite Mum, 可以同柑B換對靚靚健康鞋~
Stride Rite仲美國及香港足醫認可的健康童鞋!


B第一對鞋仔都係來自 Stride Rite~




當日去簡時, B已經強調佢要閃閃鞋, 尼對仲要係super hero , 佢當然愛不釋手啦~ (其實佢之前喺街見人著閃閃鞋已經非常羨慕XD)



大家係咪以為d 閃燈只係得個「chok」字? 我開頭都以為係, 但試鞋時售貨員姨姨就講左個祕密比我知~




當日簡鞋, 我見一隻鞋閃, 一隻鞋唔閃, 我即刻話: 係咪壞左?

售貨員姨姨叫柑B跳左2, ! 2隻都閃wo, 唔通要好大力先閃? 

售貨員姨姨就解釋, 原來對鞋設計係必須要小朋友腳跟掂到地先會閃架, 如果小朋友用腳尖行就唔會閃。家長發現尼個情況就可以立即提醒小朋友正確步姿!




細心研究, 鞋身設計果然乎合之前治療師的要求!

鞋頭寬而軟

 

鞋背夠硬

鞋墊有足弓位

包覆性亦夠高

鞋底亦唔易磨

B表示非常好著~
 

作為媽咪, 經過今次之後, 我挑選鞋子不再只貪圖外表, 日後再買鞋子必須以健康為先。
按按摸摸, 細心研究才可以入選柑B的鞋子後宮之中~ XD

作者:漫柑遊.柑柑媽與柑 BB
facebook page: 漫柑遊.柑柑媽與柑 BB

沒有留言:

發佈留言