2011年3月20日星期日

你今日"白"左未呀? - SOFINA 完美淨白底妝工作坊



自細阿媽就教我, 一白遮三醜尼個道理, 而最困擾我的就是痘痘印 ... 
普通的痘痘還好, 如果是嚴重少少的痘痘, d 印可以成半年以上都唔退!
雖然化妝可以幫到我, 不過一落妝 ... 真係淚在心裡流呀 ...


所以真是好多謝 she.com x sofina, 比尼次參加美白 workshop o既機會我 ~ thank you ~

工作坊內容包括:
a. 45分鐘的肌膚測試
b. 春夏底妝及美白護膚秘訣
c. 產品資料詳情
d. 問答環節
e. 補妝時間













去到就先落妝同洗面, 然後就開始肌膚測試。
結果係除左乾, 裡面 d 斑都開始現形啦! 好驚 ...

先看一下產品的介紹!
















BA 姐姐們教我們使用 lotion 後, 就到sofina資深顧問 - June 示範了 ~





Whitening Essence 全效凈白精華素: 全面用, 眼睛都用得架! 記得眼角,鼻翼同嘴角都一定要搽 ~


Whitening Stick 凈白重點去斑筆: 打2-3個圈於重點位置, 對於色斑就係上面打一個"井"狀,再用手指推開


之後原來有得敷Whitening Mask 高濃度凈白面膜~ 當時呆左 ~ 估唔到有 MASK 用o甘爽!
mask 分上下兩片, 好貼面 ~




1片面膜含有一支精華素既精華液真係好多精華液!
各位聰明的 sis 都第一時間將精華液往頸上搽 ~ hee hee ~
 





使用防曬的位置:





之後就介紹 base 同粉餅:













柑柑選了用Multi Cover Base UV 3合1完美遮蓋底霜 x Powder Founda tion UV 柔亮持久粉餅

得左!
以下是 under 日光下 ~






大家見到有少少甩皮, 原因是柑柑上了 03 色的粉後覺得太白, 於是再上多了 層 05 色 ...
所以有 d 甩皮都理所當然 ...
但遠睇都 ok 架 ~ 而經過2 hours 左右之後, 就沒有再甩皮了 ~
之後的幾小時我也沒有補妝 ~ 但妝容依然 ok ~ yeah!


以下產品我會盡快再同大家 report ~








沒有留言:

發佈留言