2011年3月24日星期四

Shu uemura - 發現櫻花, 亦發現千秋王子(?)


首先要多謝theztyle 同 Shu uemura  邀請柑柑到中環置地廣場Harvey Nichols 1樓的 Shu uemura 體驗零油感淨妝 ~



店內的貨品很齊全, 而且 display 都很漂亮 ~








還有很可愛的小食同飲品 ~
化妝師姐姐還推介我吃了那個櫻花小粉糖 ... 真的 ... 太甜了 ~ haha ~


先看一下最出名o既潔顏油系列, 不同的顏色合適不同的肌膚!
i.e. 綠茶潔顏油, 淨透美白潔顏油, 洋甘菊潔顏油, 高效平衡潔顏油(潤澤型), 高效平衡潔顏油(保濕型-革新配方), 櫻花潔顏油



而今次o既主角就係佢啦 ~ 櫻花潔顏油!!


使用方法如下 ~


在 Shu uemura 的姐姐細心介紹產品後, 我地就即場試用 ~

去相 ~



唔係講少, 毛孔即時收細左, 皮膚明亮左 ~
而櫻花潔顏油的特點是雖然係油, 不過似水一樣的清爽, 但又好似油o甘乾淨同保濕~
我試左之後即時摸下隻手, 真係唔油又唔乾, so good!!



而我 ... 有人服侍, 有人影相 ... 真係好似公主一樣 ~ haha ~
有興趣o既 sis 快 d 去Shu uemura 體驗下啦 ~

之後就試了櫻花之吻系列o既唇膏, 我試左以下 2 支!



起初都擔心太 pink, 點知上左咀又 ok wor!
不過有鑑於我太過開心, 唔記得影咀咀的大特寫 ... 只好在合照 cut 出來 ~
very nice ~

化妝師姐姐還教我, 塗唇膏時要跟唇紋反方向o甘塗, 就會令 d唇紋淡好多架啦 ~

化妝師們也非常用心的為大家試用新產品 ~


之後原來仲要拍 video同照片 ...
等我仲 ... 化左個 hea 妝 ... 希望櫻花之吻系列o既唇膏打救到我 ...

影相時我仲厚顏地問攝影師哥哥 : 影三七面得唔得? 因為瘦 d ...
結果緊係得啦! 不過大家都忍唔住笑我 ja ...


而今次Shu uemura 仲提供左以下比我地試用 ~
櫻花細緻毛孔潔顏油 (150ML), 紅萃能量活肌精華(10ML) 及妝前泡沫底霜SPF30 PA++(30G)

我會盡快為大家提供試用報告 ~

haha ~ 千秋王子呢?
過左啦 ~ 過左啦 ~
咪就係尼位靚仔化妝師哥哥 law ~

不過我要重申我唔係偷影佢架 ! 只係想影得化妝師為大家試用新產品o既情況 ...
咦 ... 我o甘重申會唔會有dd此地無銀呢? haha ~


似嗎??




有興趣o既 sis 就要快 d 去Shu uemura 體驗下啦 (我講支櫻花潔顏油同唇膏呀 ~)

沒有留言:

發佈留言