2011年4月25日星期一

♥ 強生美肌海洋活氧系列 ♥ 楽の瞬間



話說有一日, 我洗完白白之後, 我老公猛話我好香 ~

 

其實我係用左 ...




強生美肌海洋活氧系列 ~



價格也一貫的親民 ~

海洋活氧沐浴露  $39.9/ 750ml
海洋活氧保濕露 $42.9/ 400ml 
Lasting Moisture 24小時水嫩護手霜 HK$17.9 (50g)


Oxygen Fresh 海洋活氧沐浴露   
• 含深海電解礦物質,有效淨化肌膚,去除夏日的汗液污垢及殘留油脂
• 配合清新海洋香氣,令妳於沐浴時仿如置身海洋般,感覺極致Refresh!



用左好多 lu ~ hee hee ~



因為我一向沖涼唔中意用海綿, 所以就這樣用 ~
好香 ~~





使用後你會覺得有一陣保水膜在你o既皮膚上, 但又唔會"笠" ~~
而且仲成身香噴噴 ~~


Oxygen Fresh 海洋活氧保濕露     
突破性Water-gel 水凝質感 超越一般身體潤膚露  清爽保濕24 小時

• 含深海礦物質和水潤精華,即時補充肌膚水份,24小時長效保濕
• 創新water-gel 水凝質感,超越一般身體潤膚露,質感極致清爽輕盈,瞬間即被肌膚吸收,夏天使用仍絶不黏




突破性Water-gel 水凝質感 ~ 不是 cream 啊 ~ 水水的 ~





上手後好快吸收 ~ 使用後同樣會覺得有一陣保水膜在你o既皮膚上, 但又唔會"笠" ~~
個香味同沐浴露一樣架 ~




我依家晚晚都有用 ~
用左之後可以香香o甘訓 ~


Lasting Moisture 24小時水嫩護手霜


蘊含乳木果、荷荷芭油及維他命E,為肌膚即時補充水份,更有24小時持續保濕效能,解決3大肌膚問題:繃緊、乾燥起皮及暗啞,讓雙手肌膚水嫩潤澤一整天。
護手霜質感細緻,能被肌膚迅速吸收。




是比較"傑"一點 ~





但同樣都唔"笠"架 wor ~
好快就吸引曬 ~ so good ~
佢個味都好香, 不過同海洋活氧系列o既味又有 d 唔同 ~





這個我會放在公司 ~
細細支 ~ 帶出街也沒問題 ~

謝謝 the Ztyle.com x Johnson's 提供如此香香的試用機會 ~~



售賣點: 萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、卓悅、莎莎、華潤萬家及各大藥房
查詢電話: 2736 0862


沒有留言:

發佈留言