2011年5月4日星期三

GUERLAIN 為你打造完美櫻唇 ♥ 美女如云的 Rouge Automatique Make-Over Party


大家看到這張些照片會想到什麼?
歌劇院? 明星? 華麗的後台? (定覺得影相個人好 pro <-- 即係我)











聰明o既大家應該估到, 這是 GUERLAIN Rouge Automatique Make-Over Party 在帝樂文娜公館舉行的現場 ~

是日的主角是最新上架的 Rouge Automatique ~





柑柑一直覺得自己o既咀咀唔夠豐形又薄 ...
但經過 GUERLAIN 化妝師姐姐o既妙手改造之後 ...





大家不必懷疑! 這個美麗又性感的咀唇的確是屬於我的 ~


Rouge Automatique 令我深深體驗到, 原來只要找到合適的唇膏, 任何人也可以擁有美麗又性感的櫻唇 ~


Rouge Automatique 共有 25 種顏色:



分 4 個 color range: (因為是法文, 大家讀時記得要加重 d 鼻音 ~ haha ~)
Les Roses
Les Oranges
Les Rouges
Les Begies





其 3 大賣點在於:





- 水潤持久, 好似第2層肌膚一樣
- 加入水晶成份, 閃爍但自然唔浮誇
- 單手可推出唇膏芯 ~ 型!!



好啦 ~ 介紹完 Rouge Automatique 之後就開始令人非常期待的化妝項目 ~
化妝師是一對一的為我地化妝, 仲有工作人員細心地幫我地影相 ~



但可能因為我本來就是不夠甜美, 化妝師姐姐為我化了一個非常粗眼線的復古妝容 ...
然後髮型師哥哥也非常合作地幫我 set 了一個復古頭 ...
講真, 我如果用尼個造型, 換番件 evening gown 去酒樓迎賓都絕對沒問題 ~ haha ~


而化妝師姐姐仲教我, 如果想個唇型靚 d, 就先用唇筆畫左唇型, 再上唇膏就會靚好多同自然好多 ~


然後更有專業的攝影師幫我地影相 ~



在我等影相其間, 化妝師跟髮型師們也為了令大家變得更漂亮而非常忙碌 ~



不過因為我對住攝影師太緊張, 影出來張相呆呆的 ~ 就唔公開啦~
只公開個靚咀咀 ~~



大家 D 相都影得好靚, 簡直好似香港小姐侯選佳麗O甘 ~ (除左我

)





原來 ztyle 尼度真係美女如云 ~
除左我認識o既美女芭比同美女 kiko 之外, 其他 sis 都超美 ~
其實香港小姐不必周圍去叫人參加啦 ~ 來 ztyle 宣傳就夠曬啦 ~ haha ~



而且仲有甜點提供 ~ 不過不太好甜食o既我只食左少少 ~
反而飲左 3 杯野 ~ hee ~





再帶大家看一下場地有心思的佈置 ~







回家後一開支唇膏是 103色, 即時覺得"得米" (請容許我用尼個o甘 out o既形容詞

)
外型超高貴, 超美!





103 色真係好平易近人 ~ 上咀試試 ~ 好粉嫩 ~ 好自然 ~





配番個淡妝就 very good 了 ~



一推就 ok, 沒有蓋, 好方便 ~






然後仲有以下一系列的試用品以及一個好靚o既化妝袋 ~~





好靚 ~~



試用品會盡快再為大家 report ~ hee ~


大家知道嗎? Rouge Automatique 已經在 5月1日上左架啦!





當人地在車上補妝, 又要拎鏡, 又要拎蓋又要拎唇膏雞手鴨腳o既時候 ~


一支 Rouge Automatique 令你又方便又快捷地畫好個靚靚咀咀 ~ 仲唔快 d 去簡番支 ~ (個人熱推 color: 103)


今天就先這樣啦 ~
謝謝 Guerlain 和The Ztyle 的招待!


沒有留言:

發佈留言