2011年4月19日星期二

終於明白, 點解你地咁得人鐘意啦! 好物 ♥ kiehl's mask 系列 ♥

昨天放工自投羅網行左入 kiehl's ...

本來的目標是 : 舒緩凝膠面膜

點知入到去 BA 姐姐訓身演出, 介紹曬成條 line 比我, 我又口多多問左 deep clean mask o既野 ~
就係o甘我乖乖放底左 $400 ... 而買左尼2件野 ~


當然, 我一回家即時飯都無食就試上面啦! (結果我搞到成 11點先食左個杯麵)
因為老公不在家, 無人管我 ~


先用亞馬遜白泥淨緻毛孔面膜做 deep clean ~ (即係好多人推o既白泥)
BA 姐姐仲話, 成日斷貨架, 剛剛下午先番貨, o甘我耳仔軟就要左啦 ~
睇下個質地先 ~ gel gel 地o既泥 ~


 



 

要厚厚地上面, 不過因為我皮膚非常非常敏感, 所以除左 t-zone 厚上, 其他位置先薄薄上一層 ~

完全無"那", 感覺良好, 而且 5-8 mins 可以洗 ~ 夠快 ~ 好方便 ~
難得完用 一 d 都唔乾, 抵讚!!
仲要, 即時覺得自己塊面滑左 ~ (好神奇)

之後我就洗白白, 然後就用舒緩凝膠面膜薄薄地敷 15-20mins, 再洗左佢 ~
原來得3/2滿, 裝假狗扮大盒 ~ haha ~


 



 

因為佢是啡啡地色的 gel, 上完面成個賓賓o甘, 可惜老公不在家, 無人恥笑我, 有 d 落寞 ~ (我唔通有被虐狂?)
不過上面果下有 dd "那", 可以因為我太乾了 ~
 <-- 賓賓上身 haha ~

洗乾淨 ~ 個感覺好正!


平日面上會泛紅, 今天的情況不錯啊 ~
第 2 天上妝明顯貼服了很多 ~ 感覺很好 ~~~

因為 BA 姐姐話保濕 mask 可以天天用, 於是第 2 天再用一次!

我 full 住 mask行出廁所時老公 --->

我: 我似唔似賓賓?
老公: ... 講真, 你好核突 ... 我唔想望你 ...

我: 你快 d 望住我話你好愛我啦!
老公: 我緊係愛你, 如果我一開始係睇樣就唔簡你啦!
我: ...


** 不過 BA 姐姐比 sample 好手緊! 我都買左 2 樣野啦, 都只得 2 包好細o既 sample 仔 ...


沒有留言:

發佈留言