2011年4月19日星期二

Kiehl's 白泥 MASK ♥ 男士試用篇

無睇過我之前分享O既朋友, 可以先回顧下尼篇文章:

終於明白, 點解你地咁得人鐘意啦! 好物 ♥ kiehl's mask 系列 ♥


因為好似有 D 男士對尼個 product 有 d 興趣, 所以我借出我老公來做一下白老鼠:

看一下前 & 後是有差吧?


(1) 當事人話用完後覺得有少少"笠" 因為尼個 mask 的特點是佢雖然是 deep clean mask, 不過唔會乾, 所以對油產國o既佢黎講, 用完就有少少"笠"。
(2) 毛孔有乾淨左, 少左黑點點
(3) 佢話唔覺得塊面滑左
(4) 亦唔覺白左

如果油產國o既男士可能要冬天用尼個 mask 先比較合適 ~
但對於我地 d 有嬌嫩肌膚o既女士呢 ~ 我就覺得效果明顯好多啦 ~


沒有留言:

發佈留言