2011年6月22日星期三

比去印美白精華更強勁? *0* "喜療疤" 可能幫到你!

去印, 大家會用美白精華, 可能去疤先考慮用喜療疤, 但 ...
原來喜療疤都可以去印, 仲去得好快大家又知唔知?



2 面貼有印了 logo 的貼紙, 確保未被開封!



根據官方資料: 喜療疤採用嶄新 2合1全效更生系統, 全方位護理疤痕, 先以MPS 及 Allium Cepa 雙效活性成份, 能快速滲入皮層, 平衡骨膠原生長, 促進皮膚組織更生過程; 再注入蘆薈, vitamin E 及B3等天然成份, 滋潤及保護皮膚組織, 幫助減褪色素~

由瑞士科研研製,除疤同時護膚配方,能有效撫平因意外、燒傷、燙傷、手術或暗瘡而形成的凹凸疤痕、暗瘡印及增生性疤痕,同時可護理
肌膚,讓肌膚回復光滑。


包裝背面有簡單的說明:


喜療疤可以改善:
(1) 暗瘡(凹凸洞及印)
(2) 腳跟紅腫
(3) 手術疤痕
(4) 燒傷等 ~ 


喜療疤蘊含4大除疤分子,當中的 Allium Cepa Extract 有效平衡骨膠原的增生, MPS軟化疤痕,撫平手術疤痕。研究顯示,兩年內形成的疤痕最有效。


內有清楚的說明書:



使用方法
於傷口癒合後每日3-4次, 按摩式塗於患處, 若用作減低疤痕形成之機會, 每日2-3次塗於患處, 持續使用能顯著改善新舊疤痕, 如使用於2 年內形成的疤痕效果更為理想.

喜療疤是透明 gel 狀的, 仲有淡淡的香味~

為了更準確地看效果, 柑柑這星期停止使用了所有的美白精華 (包括全面使用的跟重點使用的 ~)
大家可以看一下效果:


這個是我可怕的下巴 ... (sorry, 應該是 week 不是 weeks ... 打錯了
)

這個是面上的豆豆印 ...


對我來說都幾 work!!!
而且價格仲 ~ 很抵用!


有興趣的朋友也不妨一試 ~

3 則留言:

  1. 之前買過~ 不過無keep住用宜家唔見咗~ 睇起上嚟~ 可能要買返支~
    我想問下你知唔知如果生暗瘡係唔係要謝哂先可以用呢個去印呢?
    [版主回覆06/23/2011 17:04:00]係架, 一定要無左傷口先可以用 ~ 不過佢話一日用 3-4次, 但因為我要化妝, 只在晚上用一次, so far 效果都 ok ~

    回覆刪除
  2. 係咪暗瘡謝左變左暗粒先用呢? 我成面都有好多粒粒印嫁... 唔知我用又work 唔work 呢?!
    [版主回覆06/23/2011 23:04:00]我只是用去印, 不知暗粒 o 不 ok wor! 同尼支是要謝左先可以用的 ~

    回覆刪除
  3. 系去紅印定黑印?
    [版主回覆09/11/2011 15:19:00]去豆豆印呀!

    回覆刪除