2011年6月15日星期三

「淘」 出個未來 (1) 之簡單分辨淘寶店舖質量小心得 ♥

究竟我是什麼時候開始淘寶呢?
看一下 record ... 竟然是 2008 年 3月~ (一直是用 visa, 淘點是什麼我也不知道啦 ~ haha ~)



而 ... 我失敗的經歷當然也不少啦 ~
不過, 屢敗屢戰之後, 終於都有 d 滿意o既野到手 ~
今次先簡單地分享一下淘寶店舖是否 ok 的小心得~

(1) 看圖片, 如果圖片統一又有自己水印就很大機會是實物照 law ~





如果相反, 而且有很多不同水印的圖, 就有可能是周圍 copy 人地 d 圖 ~





又或者 ... 畫左人地 d 水印 ... 尼 d 就要考慮清楚啦 ~





當然, 亦有不少賣家主張 100% 實拍 ~





(2) 看評分, 同 YAHOO 一樣, 當然是愈高愈好啦 ~



也可以在決定前看一下其他人的 comment: 





(3) 看數量, d 外單, 原單的品質多數比較好 (即是佢地聲稱的出口貨)





一般來說不會有太多的 stock!
如果好似以下又齊色又齊碼, 仲o甘多數量就一定不是外單貨 ~




如果尼一種就多數是旺中貨色, 大家可以先去旺中睇左 quality 同實物再對比價錢 ~
因為依家 RMB o甘高, 仲要計運費, 都未必好化算架!

今次就這樣 law ~ 附上柑柑之工鞋系列 ~ (就是放在公司的鞋啦
)


工鞋都要分平底同高跟 ~
d 同事成日問我做咩成地鞋 ~


除了最左那對, 其他都是淘寶貨 ~ (基本上我不會在淘寶買旺中都買到o既野, 太浪費時間了 ~)
這對是近日成日比我點燈的 ~ 好好穿又易襯 ~





這對我覺得麻麻地靚, 就放在公司穿 ~





尼對買大左
 我就懶得拿回家了 ~





今次就這樣 law ~ 請多多支持 ~


2 則留言:

  1. 好有心得!!!多謝分享~~~
    [版主回覆06/23/2011 17:09:00]welcome ~

    回覆刪除