2011年8月22日星期一

敏感來得正合時 @..@ ♥ CEST UNE BEAUTE"最愛"蘆薈藍甘菊快速舒緩凝膠 ♥

話說一開始我以為這個是全面使用的蘆薈 gel, 但收到後才知道原來這個 gel 是重點使用的 ~
正苦無用武之地時, 我的皮膚就給我敏感起來
算了! 來得正合時 ... 吧 ...
謝謝你的合作
 


CEST UNE BEAUTE “最愛”蘆薈藍甘菊快速舒緩凝膠 ($260 / 120ml)
100% 天然的 ~




簡單來說, 就係邊度有事就用邊到 ~
敏感啊 ~ 蚊叮啊 ~ 都是 ok 的 ~
一日用幾多次? 佢寫住 "as often as desired", 即係你中意就用得 ~





佢係好 "傑" o既 gel 來的 ~




就算推開都唔會話好快吸收 ~ (不過蘆薈 gel 都是這樣子的 ~)





所以唔好貪心, 只要薄薄地使用就 ok 了 ~


話說某天晚上我的臉無啦啦泛紅, 仲要痕痕地 ...




於是我用了CEST UNE BEAUTE “最愛”蘆薈藍甘菊快速舒緩凝膠薄薄地 full 了在臉上就跑去睡了 ~
結果第 2 天早上 ...




退紅了! 萬歲!!!!

另外我試過蚊叮都 ok ~
o係比蚊剛針到後即時用尼個 gel 厚 full!
好快就會唔痕 ~

看一下其他的產品 ~




沒有留言:

發佈留言