2011年8月21日星期日

♥ 找回童真 ♥ 便宜又超可愛的化妝袋 x 萬用包包 (仲有波波點 pattern >_<)

先比大家估下, 尼個o甘可愛o既萬用包包係來自咩品牌? (放心, 人人都買得起o既 ~ )



可愛吧!
我一接到手第一個反應真係叫左一聲: 好可愛!!!! (男士應該理解不能
)











其實尼個係 FX Creations 同 HosannArt 合作推出o既「我自己」系列o既其中一款 ~







底面也有相同的 pattern!
而且佢有成個都有少少 padding, 就算跌落地, 入面o既野都會比較安全 ~






♥ 可以用作化妝袋 ~~ 





因為我平日只帶很少量化妝品出街 (袋太重啦 ~), 所以仲有位放下紙巾, 頭飾等雜物 ~





♥ 可以 lunch 出去食飯時用, 又或者平日落街用 ~~ (放銀包, 紙巾, 電話)




就算個銀包好似我尼個O甘厚都 no problem ~ 拎住個手挽就可以靚靚去食 lunch!





♥ 可以放文具, 卡片




甚至計數機 ~





仲可以放相機, 證件等等, 基本上你想到的東西都可以放, 而且佢可愛得黎又唔會好幼稚 ~
拎出黎都唔會失禮! like!!!!



最重要係 ... 好平!
haha ~ 只是 $135 ~


我地又一齊睇下佢其他系列,  其實佢一其分左 3個系列!
柑柑最中意的是城市遊走系列 ~





以及自駕遊同私人天地系列!


FX Creations 專門店及專櫃 專門店︰ 金鐘廊C5-6號舖
查詢電話︰ 2175 0288  
德福廣場F23A號舖
旺角朗豪坊地庫B2 22-23號舖
沙田新城市廣場3期A394號舖


沒有留言:

發佈留言