2011年11月13日星期日

都係忍唔住買左尼個可以入碎粉o既碎粉掃 ♥ 好靚! >_<

在各方放火之下 ... 我都係忍唔住買左尼個可以入碎粉o既碎粉掃 @ $169
出街補妝好方便!!!



一回到家就急不及待要開黎用 ...



不過入碎粉有點困難, 因為我盒碎粉個蓋根本打唔開, 只好在小洞洞中一點點倒出來 ...



好美 ~~
毛質也算 ok, 而且很方便 ~

按 1 -2下, 不要按太多 ~
不過我事後想起一個問題 ... 就是 ...
這樣設計的掃不就不可以洗嗎? (用酒精擦下是可以, 不過好像有點傷毛質)
大家有建議嗎?

** 我是在 canmake 入手的, 不過我見 log-on 都有得賣 ~



沒有留言:

發佈留言