2012年2月29日星期三

Weeks 16 - 腸胃炎, 眼瘡, 痔瘡 ... -_-


本來一直覺得自己陀 b 陀得 ok, 點知人地 over 左 12 wk 的蜜月期開始我才開始嘔 ...
今日個胃真係太辛苦, 終於 sick leave (係又 sick leave)
有左小柑 b 之後成日都 sick leave, 希望沒為上司帶來太多麻煩 ...

見醫生, 結果唔只腸胃炎同痔瘡 ... 我仲生眼瘡 ... 唉 ...

我睇開尼個家庭醫生也是一開始 confirm 我有小柑 b 的醫生 (12月尾時)

醫生: 你個 bb 點呀?
我: (準備答)
醫生: 生左未? (認真)
我: 點可能生左 ... 16週 ja wor!
醫生:係 wor, 唔好意思 ~ hahaha ~

結果我地都忍唔住笑 XD

醫生話懷孕時有痔瘡其實好平常, 不過好少o甘早期就有 ...
叫我飲多 d 水 ...
同佢話塞藥 ok, 不過食o既就唔好了 ~

眼瘡就大鑊 d ...
醫生嚇我如果藥水唔 ok 要做手術 T_T
醫生, 大肚婆唔嚇得架 ...

結果醫生開左尼支藥水比我 ... 希望大家唔好有機會用佢 ~



有鑑於生眼瘡, 尼 2日唔可以化妝又唔可以戴 con ...

我老公竟然好「貼心」o甘話: 就算你依家o甘核突, 我都一樣覺得你靚架!
好一句「就算你依家o甘核突」多謝曬!

沒有留言:

發佈留言