2012年6月6日星期三

一面沖涼, 一面卸妝 ♥ Biore 高效水漾卸妝凝露 ♥ 好方便!

不知大家用開的卸妝用品是不是也有以下問題: (無論是油, cream, jelly)


就是一定要乾手乾面地卸妝?


最近 Biore 推出左一支就算濕左水都可以卸妝o既 product ~

就係 Biore 高效水漾卸妝凝露 @ 230ml - HK$84.9


包裝好可愛 ~ 是 pink 色的 ~


泵出的設計也很方便! 建議使用一次泵 3-4 下 ~ (佢仲話一支可以用成 3個月)


先看一下效果:


(1) 在手上畫上 base, fdt, 碎粉, 眉筆, kiss me eyeliner, 胭脂及 lip gloss
(2) 再沖一下水看看會不會影響效果
(3) 用上 Biore 高效水漾卸妝凝露按摩


wow!!!! 居然可以卸得o甘乾淨!
我也嚇了一跳, 因為連 kiss me eyeliner 也不留痕跡!


再上面感受一下!

當天帶的是在炎熱天氣下暴走了一個下午的淡妝 orz ...


先將凝露塗於全面, 再逆毛孔方向輕輕按摩!


(左) 過水, (右) 完成了


卸妝後皮膚沒有覺得乾, 感覺舒適! good!
最重要是我以後可以一面沖涼, 一面卸妝! 爽啊! 正啊! (懶啊XD)


有興趣的朋友也可以試試看 ~


*********************************************************************


話說之前去醫院上產前運動班, o係輕鐵竟然有 2個年輕人同我搶位坐

其中一個是十幾歲o既男仔, 另一個是十幾歲O既女仔, 2個人都一閃身搶左個位之後玩 IPHONE。(仲要 2個人個樣都幾乖, 唔似傳說中o既潮童)

其實 d 人唔讓人我都預左, 但大家比 d 良心, 可唔可以唔好同大肚婆搶位坐 ~


其實我未有 BB 時一直都有讓位習慣, 不過我有 BB 之後真係只遇過 2次好人讓坐比我 ~
第日 BB 出世, 我一定要以身作則, 好好教導我o既下一代!


1 則留言:

  1. 個卸粧好似好正喎~~
    宜家我用緊 YUMEI ~~ 下次試試呢個先~
    ***********************************************
    被讓位我都係試過一次咋~~
    返工時間多數 D 人都係 *睇你唔到* *睇你唔到* *睇你唔到*
    [版主回覆06/10/2012 10:33:27]真係唔錯 ~ 如果真是可以用到 3個月就幾抵用 ~

    回覆刪除