2015年10月25日星期日

瑞士生產 ♥ 伊美特級希臘式乳酪 & 特級牛奶

市面上有各式乳製品, 大家會點選擇?  
除左味道之外, 最重要當然係產地同奶源。 
 

  
 先為大家介紹由瑞士生產及製造嘅瑞士伊美特級希臘式乳酪Emmi Greek style yogurt
  
•瑞士阿爾卑斯山新鮮牛奶製造 
•全天然不含基因改造成份
•榮獲多項殊榮及品質安全認證
 
 

 

Greek Style Yogurt 0% Fat 150g/$24.90  
Greek Style Yogurt 4% Fat 150g/$26.90 
Greek Style Yogurt Fruity 150g/$26.90

 

 
味道方面有原味 2款 (0% fat 同 4% fat) & 水果口味 4 款。




其實我未食過希臘式乳酪, 希臘式乳酪比一般乳酪味道濃郁,口感厚滑~ 
rich creamy
 

 
我第一次見希臘式乳酪, 大鄉里XDD 

 
產品含有優質蛋白質及活性乳酸菌, 可以增加肌肉活力的能力同時促進腸道正常蠕動,幫助消化。
 
 
除左質地同平日 d 乳酪唔同, 味道都更濃郁, 仲比較酸 (好好味) 
B見我食係咁叫我同佢分享XD 
 

 
因為我地本身都有食開乳酪, 無話一食完就要去大大。 
但柑B2 d 大便超級大的一堆, 亦去得好順暢~
  
大人小朋友都好啱食。 

0% fat 的就給愛美的媽媽吃~ ^0^

 
 
瑞士伊美(Emmi)作為瑞士最大的奶類製品生產商, 我又點可以唔介紹佢 d 牛奶呢XD 
 
瑞士伊美出產的牛奶嚴選來自全球污染指數最低的瑞士阿爾卑斯山草原牧場的乳牛作為奶源, 不含激素, 並杜絕任何基因改造成份、人工添加劑、防腐劑、抗生素和殺蟲劑等。
 
Emmi Swiss Premium Milk 瑞士伊美特級牛奶1L/ $26.9 

Emmi Swiss Premium Semi-skimmed Milk 瑞士伊美特級低脂牛奶1L/ $29.9

 
 
其實柑B本身唔飲牛奶, 但作為小朋友, 點可以唔飲奶? ( d 偏食習慣學曬我-_-)
所以我會加入朱古力脆脆比佢做早餐 ~



 


YUMMY YUMMY ~




剩下 d 奶奶都 KO ~


而試飲重任就交比非常熱愛牛奶的柑爸~



柑爸話好香, 好濃奶味, 非常正!
 
減左柑B早餐果 1/4, 1日內成盒奶比柑爸飲曬XD

全脂比較濃味, 而低脂就比較淡味更易入口。
如果本身不太喜歡牛奶的人可以選低脂~ (即是我XD)
  
比小朋友飲我就會簡全脂~ 
  
瑞士伊美奶源純正安全, 不含激素, 並杜絕任何基因改造成份、人工添加劑、防腐劑、抗生素和殺蟲劑等。
比小朋友食就更加放心啦~
 
** 以上試用由品牌提供 **

沒有留言:

發佈留言