2015年10月21日星期三

FOTONA 1064 激光去斑 @ A-PLUS ♥ Round 1 ♥

之前一路一路都想打斑, 不過就的唔起心肝。
其實好多人都話我D 斑唔太嚴重, 因為我D 斑比較碎, 加上我平日一定用遮瑕膏, 所以大家唔行近D 睇又真係唔會覺。


當日準時到達 A-PLUS, 等左2,3 分鐘就入房了。

其實我都介紹過A-PLUS幾次, A-PLUS 係一間唔做 package 嘅醫美中心。
因為無package, 所以唔會hard sell, 而且 credit card 都唔收, 所以我都推介左比好多朋友。

去斑就係用尼部Fotona QX MAX:


Fotona QX MAXNd:Yag為基礎利用激光進行治療,穿透度比一般激光更甚,是市場上最先進的Q-Switched laserQX Max有多個波段,能一網打盡多彩色素。Fotona具有3種不同模式,分別是︰嫩膚、祛斑、碳粉激光。


美容祛斑
1064nm波長有效擊散位於細胞以外、真皮層以內的黑色素,有效改善深層色斑及荷爾蒙斑,達到亮白效果。
另附有532 波段則更有效改善淺層色斑,同時對減退暗瘡印及縐紋有一定幫助。

適用範圍︰
黑斑、雀斑、晒斑、老人斑、肝斑、荷爾蒙斑、凹凸洞、去黑眼圈及去眼袋等

先洗面卸妝~
我仲一臉輕鬆自拍, 誰不知之後…. XDDD

去皮膚分析機影相。


!!!!
原來我皮膚底層超多斑, 好彩底層 d 斑都可以一齊KO ~ (肉眼同皮膚分析機睇上去好大差別!!!)
 
好啦, 開始 ~
激光時間是15mins, 全面不停重複直至夠15mins
大粒的斑斑, 治療師仲會定位去打。

因為我真從來無做過任何入侵性treatment, laser 也沒有 (除左打疣同脫毛), 所以真係一d心理準備都無。

第一下, ! 好痛 @_@
治療師建議我下次打斑之前要連敷幾日mask, 因為皮膚乾, 感覺會再大
d ~
而好不幸我d 皮膚真係好乾 (加上又轉天氣
)

之後治療師一路同我傾計分心, 但我個魂魄已經飛左去宇宙。

打打下, 皮膚開始習慣左, 就覺得無咁痛啦~
仲可以接受加大度數由1.6 去到 1.8


好快過左15mins ~
這是剛做完之後, 皮膚有泛紅, 不過一d 都唔嚴重!


敷番個水份mask ~ (瞓喺度影相真係好樣衰XD)

之後搽埋Natura Q10 Firming & Repairing Eye Cream, Nautra B5 Neroli Hydra Cream (Light Formula) 以及ELTA MD UV Clear SPF 46 Sunscreen防曬霜SPF 46

行去化妝間, 我覺得自己依然人模人樣, d都唔嚇人, mask 都不用戴~

當天回家洗面, 一摸自己塊面: 好滑!!
真係好耐無試過可以用「滑」去形容自己塊面

正如上面提到, 尼個treatment 除左可以去斑, 就可以稍為改善毛孔, 細紋等等~
 
過左一星期, 皮膚仲係好滑, 所以我覺得真係改善左膚質~ (唔同用mask 只會滑1,2 日)

treatment 後一星期早晚要用反黑膏, 用法是精華之後, lotion 之前~

  定位打果d會結少少焦, 但唔需要特別理佢: (after 大家見到結緊焦)




之後一星期的狀況: 左邊面好大果粒淡左好多, 右邊面果粒直頭無左~



同時皮膚質素改善就幾明顯。
上妝非常貼服!

我以前都唔明人, 好地地仲咩要用激光整塊面, 原來效果真係你點敷 mask 都好難有尼個咁好嘅效果 ~

而打斑一般要做
6-8次不等, 持之以恆, 千其唔好半途而廢!

我 3星期後會再脫第2次, 之後會再同大家update ~
 
為左靚, 少少痛又算得咩 wo!

大家有興趣可以用我個 no: AP-2114, 如果你係A-PLUS new member, 脫毛會享有6折優惠而 facial (包括打斑斑) 會有8折優惠! (只限A-PLUS全新客人)


公司名稱︰A-PLUS Beauty Medical Center

醫學美容:2723 0616 脫毛中心: 27231200

脫毛中心地址:九龍尖沙咀金馬倫道18號萬勤大廈16A

Facebookhttps://www.facebook.com/aplusbeauty.com.hk

【這篇文章是與A-PLUS合作】


沒有留言:

發佈留言