2016年7月27日星期三

❤️ 柑B與 STRIDER 平衡車相遇第6個月 ❤️ 新手比賽篇 (滑步車)



一眨眼, BSTRIDER 半年有多了~

喺柑B玩左3個月時我就貪得意報左個STRIDER 比佢玩下。


當時柑B只係新手之中嘅新手, 輸係必然, 但佢咬實牙關去比嘅表令我意外發尼位一臉babyface 嘅小朋原來非有鬥心。

我亦都有表揚佢努力比, 事後我有同佢傾過。

: 係唔係好想嬴?
: !
: 人地習比你多, 比你更努力, 你想嬴就要更努!
: 我要, 我要努力!

只此我地每星都會抽出1-2天去 (亦可話玩XD)

玩得多就愈來愈, 膽亦愈來愈~


之後我開請教去提升技巧, 我亦有同柑B商量過尼個問
我問佢, 佢想只當STRIDER 係興, 我就唔再報任
但如佢你想再參, 我就搵教幫佢提升技巧~

而柑B係諗都唔諗就話: 我要比! (小子有鬥心)

我亦有提出條件, 請左教除左要專心上課, 亦要抽多D 間練, B亦欣






我介 STRIDER 以來, 都有不少朋, 網友問及資
亦有問, 係咪要跟教學?


小朋友學野以比佢地先自己摸索, 玩得多自然好, 如果下下一下子就學, 教練當然會教得識小朋友, 不過小朋友就少左摸索的機會, 很可惜~ (然大前題係要有朋友一齊玩先開心~)


之後柑B亦有參左另一次比, 真係唔錯, 點知佢同隊友傾計唔專心, 炒車炒埋一碟。


B撞到個鼻, 流鼻血流到一身都係, 仲完成唔到比


心痛就一定有, 都係一個好好嘅教訓, 唔專心係好易炒車, 受小小傷已好好彩! (而尼件事亦比我拎出黎講左N)
 <-- 有血有汗 (仲有淚)

但其睇番相, B係笑住跑




一路笑

佢係享 (而我喺終點好緊等住佢)


你問我, 想唔想佢嬴, 我當想啦, 輸也不用太在意。
只要盡左力, 之後再努, 再努力, 我相一定會不停進步。


之中你可見到好多不同類嘅家長!

大叫、勁鬧 (唔及預) 、鼓、無所謂、自私、友善, 真係咩人都有架~ 我都不停提唔好做怪 ~


好似柑B總決時係排第10 (佢由復賽入總決, 排位會比)

我當時係咁同柑B:你一陣個排位係第10, 你只要追過前面9架車, 就可1! 我相信你可, 你有無信心?
: , 我做得到! (眼中有火)

坦白講, 要追9架車真係講就易, 加上對手亦好強。
但因總決係跑2 , 無訓開一定會愈跑愈慢, 我對柑B之前附出過嘅努都有信心~


真係比佢愈追愈前, 但最後都係炒車收場XDDD
, 人生如戲, 或者咁先精XDD

比人抱住去救, 一身血~ @_@
我都嚇呆左, 好彩個鼻無歪到~


, 我自亦改變, 由足不出戶, 到不怕炎夏, 同柑B一齊出車~



, 有進步嘅又點止小朋呢~

當然我要多謝同柑B一齊玩車的車友! 亦師亦友, 大家一起進步~


大家都有興, 有咩途?

STRIDER CUP - 大家留, 尼個比只可比玩STRIDER 嘅小朋參加, 有其牌子嘅 balance bike 就唔可!



香港平車會比 任何牌子嘅 balance bike 都可!


BMX 繽 - 任何牌子嘅 balance bike 都可!


以上團都會有不定舉辦比, 大家可番佢地 facebook!

如果大家都係屯門區嘅朋友, 都可以參加我地 Flash Force 不定期車聚~ (車要自備)
大家記得like 我地個page 啊~





沒有留言:

發佈留言