2016年8月3日星期三

100% 天然 - 小朋友家庭必備嘅 Young Living 多用途精油



大家身邊係唔係都愈來愈多朋用緊精油?
而無用緊嘅人都會半信半疑, 有無咁好用呀?

尼段時都有好多人問我: 你有無用精油?
當我答: 有啊~
佢地就表示驚訝, 點解無聽我提過?

我一路都諗過要介比大家, 大前題係我用左真係覺好先會介 ~

Young Living 自家農場位於全球各, 佢地嘅精油係由種子和植物透過仔細的蒸汽蒸餾萃取而來 (但有時也會採用冷壓技術), 可以透過噴霧、吸入、敷用和加入按摩中使用~

Young Living Starter Kits, 當中 11 支精油 + 精油擴香機。不大家可擔心, 唔知自會唔會用又或者唔想一買就買咁多支呢, 亦可一支支去買~



Starter Kits 入面嘅精油係5ml, 單支買就會大支d (15ml)


但如講化算當 Starter Kits 抵啦~ (仲有咁多野送)


至今我用左 Young Living 超過一年, 今次就由淺入深, 先為大家先介 3支有小朋必備嘅精油~


Lavender - 薰衣草精油具有清新、甜美、芬芳、草本的香氣,舒緩和清涼。因為它是所有精油中用途最多的。薰衣草在皮膚和美容方面得到了高度視。



Lavender 係傳說中的萬用精油, 用處非廣泛~

我支 15ml 已用至差不多見底了~


(1)    抗敏舒緩 最多人會用 Lavender 作抗敏用, 小朋友以及皮敏感嘅朋先用 V6 稀釋後使用。而我自就會直用於耳背或腳底~

(2)    消炎 小朋受左傷, 比蚊咬 etc. Lavender 用於傷口可有消炎效。另外如有陰道炎或尿道炎亦可早晚用一滴喺內褲度亦有消炎效 (都係建要睇醫生)

(3)    安睡 有失眠, 多夢等情況, 就可用擴香機Lavender或者直用於腳底。我自之前因家事精很差, 夜上又瞓唔好, 但用左 Lavender 之後真係改左好多。

B有時半夜怪叫, 我都幫佢用 Lavender, 就會瞓得好D ~

Thieves:盗賊精油融合了純丁香、桂皮、檸檬、迷迭香、尤加利精油
以殺菌以及加強抵抗力



Thieves 為殺菌力強勁, 我自都唔會日日幫柑B用。

但如番學, 上暑班之前, 我會用 Thieves 1滴去衫領, 以作殺菌之用。

去左好多人嘅地方玩 (eg: 生日會, playhouse, 泳池) 我一番到屋企幫佢沖涼之後會即用2滴落柑B腳底, 以防萬一。


大家都知小朋D真係特, 以前柑B次次一病, 100%比佢感, 仲要嚴過佢。但 touchwood 用左 Thieves, 真係好左好多!

R.C.尼支針對呼吸道系統精油真係家居必備!

包含強勁的藍桉樹和尤加利精油以制出一種令人振奮的複方油, 可以支援呼吸系統健康 (: 藍按、尤加利、檸檬桉、香桃木、雲杉、薄荷、松木、薰衣草、馬鬱藺、絲柏)



成日又焗, 質素又差,好多小朋都有呼吸道系統(大人都係)
去睇醫生, 又要吸氣又要食青蛙藥真係好得人驚~

係氣管敏嘅咳, 初起時用R.C. 真係好work! 我同柑B都有用。
我話尼支係家居必備! 氣管咳初起就即時用~

, 有病我都會建睇醫生(小朋), 聽下肺, 比醫生跟進下係有必要。
唔係有油喺手就唔洗睇醫生! 支抗生素食唔食, 大家就可諗諗。

我用油期並唔係完無用過抗生素, 真係減少左好多。
而我最希係可抗生素~

好啦, 今次先介3支我最常用嘅比大家, 大家有興我會陸再為大家介 ~ J


Young Living Websitehttps://www.youngliving.com/en_HK/

沒有留言:

發佈留言