2017年2月20日星期一

$40以下深水埗抵著家居服推介





相信大家都知道深水埗買野特別平, 尤其小朋友衫就更抵買。
而由柑B細細個開始, 我已經會去深水埗買家居服比佢 ~



不過花多眼亂, 今次縱橫深水埗十幾年嘅我就同大家介紹其中三間必去檔口, 大家就不用瞎摸摸買貴左!

(因為 price range 都差距好大, 同一套衫最平 $20, 最貴可以 $59)



1.       最便宜



我敢講尼檔真係平絕深水埗, 無論衫定褲都只係$10/, 買一套只需$20


不過檔主比較有性格, 中意將D 貨放到亂七八糟, 明明好好一套套裝拆出黎又要好似牛郎織女咁分開黎賣XD



我光顧左3年都無加過價, 只係 $10/



D毛毛褲我樓下賣$22, 尼度只係$10



背心$10



大家想買D, 可以客氣地問店主, 佢會即時開好多新貨比你睇 ~

地圖:


2.
價格合理, 貨品整齊



如果你真係唔想翻來翻去, 就可以直接去尼間。

一套 @$25-35 (SIZE 愈大就愈貴)


雖然貴少少, 不過就好整齊, 老闆亦好友善


尼間就款式唔多, 不過如果只要買家居服都絕對可以滿足到你要求!



尼套$30 (我附近D街市賣$59)

地圖:



3.       最齊全


 


尼間就最大檔, 而且價格合理。

雖然D人串串地嘅, 不過只要唔手多多又或者問題多多就完全OK ~
(eg:
d人中意拆人地d衣架又或者放亂人地d野就一定比人話XD)



比如尼套毛毛睡衣, $38



毛毛背心$20



厚外套$38

地圖: 尼間同第2間差不多位置, 行前少少就見到~

小提示: 如果你好似我咁有品味但無眼力, 成日買錯SIZE, 建議大家可以拎一套小朋友合身的衣服去, 買之前比一比先買~ 咁就唔怕買錯SIZE ~



另外也有媽媽問及質量問題, 如果平日也有在小店舖/街市買開家居服, 基本上都是差不多質量。
但如果平日都穿開大品牌的話, 大家可以先買1,2件試下, 第一次著可以加長袖純棉底衫。


挑選時大家亦可以用手摸下, 感覺下先, 盡量唔好買紅色同深色~

作者:漫柑遊.柑柑媽與柑 BB
facebook page: 漫柑遊.柑柑媽與柑 BB

沒有留言:

發佈留言