2018年7月24日星期二

樂在棋中 ♥ 超有趣 board game 推介 ♥

相信好多大人小朋友都中意玩 board game (桌上遊戲), "樂在棋中" 本身係一間社會企業, 佢地嘅遊戲都係由香港人設計架!


今次我就同大家介紹2個充滿香港特色嘅board game!



「沿途有禮」




set 我第一次見朋友玩已經心心眼, 真係好正! 放上 facebook 包可以呃 like 無數XD


係咪好精美呢?


如果小朋友未識得曬d字仲可以配埋支點筆 (, , )


我個人建議尼set 6歲以上先開始玩, 太細小朋友就玩唔到住啦~

(1)   先選棋子


(2)   抽任務卡 左至右是你的起點, 中途站以及終點


(3)   轉動轉盤, 到不同港鐵站完成任務


(4)   玩家可能轉到特別的命運站卡及客務中心卡

(5)   最快到達目的地完就勝出啦~


影片示範:https://www.facebook.com/pobhk/videos/1715287461911558/


「快手廚師」


好簡單, 只要儲齊3份穀物、2份蔬菜, 1份肉類的卡牌, 可以得到一個愛心。


而當中也可能會抽到特別卡, EG: 你可以搶人D心心或食物卡等。


真係咁簡單? 你太天真了! HAHA~

這絕對是需要鬥智鬥力, 點先可以做快得到心心? 點先可以阻止人得到心心?

柑仔第一次玩時以為特別卡一定係好野, 於是收收埋埋好多特別卡, 到玩到等4局時佢先突然驚覺自己的策略錯了~~ (因為佢輸足4)


然後柑仔也一路撒嬌: 媽媽, 不要搶我D 心心啊~
: 為什麼? 我就係要搶你D心心~ XDDD

我地屋企玩遊戲一向無「禮讓」尼2個字~~ 

如果大家對其他board game 有興趣, 我下次再同大家介紹埋「港.環保」同「動物拯救隊」!



沒有留言:

發佈留言